Editura Publica
An aparitie : 2014
Traducerea Smaranda Nistor
ISBN 978-606-722-005-6
Nr pagini : 312
Format 145 x 205
Pretul la data postarii : 39,20 lei la Editura, 44,10 lei la librariaonline, 46,55 lei la libris
Disponibilitate BCU
Download pdf pe scribd
Descrierea editurii:
Focus îți va explica natura focusului promotor și a focusului preventiv, și modul în care ele funcționează ca mecanisme psihice pentru a reuși să te înțelegi mai bine pe tine și să-i înțelegi pe cei din jurul tău într-un mod cu totul nou.
Unele lucruri pe care nu le-ai putut pricepe niciodată vor începe să aibă sens. Vei vedea în sfârșit de ce e atât de greu să te descurci perfect și cu ideile de anvergură, și cu chestiunile de detaliu. De ce, în orice cuplu, „spontanul” nu este de obicei cel care ține evidența banilor.
De ce ți se întâmplă mereu să subestimezi cât va dura orice lucru pe care-l ai de făcut sau să supraestimezi cât de greu îți va fi
să-l duci la capăt – și de ce un om diferit față de tine poate părea atât de ciudat. Vei înțelege alegerile pe care le-ai făcut, experiențele spre care te simți atras și de ce ai tendința să preferi o anumită marcă de produs înaintea alteia. În plus, vei învăța să folosești toate aceste cunoștințe pentru a-ți spori starea de bine și pentru a fi mai eficace în tot ceea ce faci.
Cuprins:
Cuvant inainte 9
lrtroducere 11
PARTEA ÎNTAI. PROMOVARE ŞI PREVENIRE
1. Focus pe câştig sau pe evitarea pierderii? 23
2. De ce optimismul nu are efect pentru pesimişti (defensivi) 43
3. Focus pe muncă 59
4. Focus pe copii 77
5. Focus in dragoste 107
6. Focus pe luarea deciziilor 131
7. Focus pe lumea noastră 157
8. Identificarea şi schimbarea focusului 177
PARTEA A DOUA. CONCORDANTA MOTIVATIONALA
9. Concordanţa e cea care contează 201
10. Concordonţă inseamnă adoptare 221
13. Un ghid care te învaţă pas cu pas cum să creezi concordanţă motivaţlonală 273
Epilog 291
Multumiri 295
Note 297
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu