16/12/2015

CLIENTII NU-MI DAU PACE. Schimbarea atitudinilor iti imbunatateste rezultatele si iti creste castigurile

Autor : Shelle Rose Charvet
Editura Amaltea
Colectia Cunoaştere & Autoeducare - MOTIVAŢIONAL
An aparitie : 2013
Traducerea Bogdan Mihailescu
ISBN 978-973-162-108-1
Nr pagini : 223
Format 130 x 200
Pretul la data postarii : 35 lei la Editura, 22,40 lei la elefant , 24,50 lei la divinDisponibilitate BCU



Descrierea editurii:

Clienţii sunt atenţi la felul cum îi atragi şi cum sunt trataţi
Prima lucrare care dezvăluie Declanşatorii Motivaţionali ascunşi, astfel încât să înţelegem, să prezicem şi să influenţăm comportamentul clienţilor.
  • Descifrează felul în care clienţii gândesc şi iau decizii.
  • Află motivele reale pentru care organizaţiile gestionează greşit experienţa cu propriii clienţi.
  • Creează o Filosofie a Clientului prin care sa-l atragi şi să-l păstrezi.
  • Gestionează Marea Schimbare de Atitudine a Clientului.
  • Pregăteşte-ţi angajaţii pentru a face faţă oricărui client.
  • Soluţionează nemulţumirile clienţilor pentru a consolida loialitatea.
  • Descoperă noile reguli pentru marketingul în masa şi cel direct.
  • Fă-ţi clienţii să cumpere mai mult şi mai des.
 Este extrem de profitabil să demonstrezi că îţi înţelegi clienţii; dacă nu o faci, însăşi compania ta este în pericol.
„Diferenţa dintre o companie bună şi una mai puţin bună este felul în care îşi tratează clienţii. Auzim multe clişee atunci când organizaţiile vorbesc despre relaţiile cu clienţii; această carte are o structură practică şi o abordare revoluţionară cu ajutorul cărora lucrurile vor merge de la sine.“
– Robbie Steinhouse
Director general executiv al Gray`s Inn Group

Cuprins:
 
Cuvânt înainte 9

Partea 1: Te deranjează clienţii?  11
Introducere
Felul în care cuvintele schimbă minţile clienţilor  13
Capitolul 1
Ce cuvinte schimbă minţile clienţilor: Tiparele Profilului LAB   23

Partea a II-a: Cum să reacţionezi la marea schimbare de atitudine a clientului  51
Capitolul 2
Dezvăluirea convingerilor organizaţiei tale despre clienţi  53
Capitolul 3
Descifrarea furiei clientului  61
Capitolul 4
Primeşti ceea ce premiezi  69

Partea a III-a: Fă afaceri aşa cum vor clienţii tăi  81
Capitolul 5
Creează-ţi filosofia despre client pentru a vinde mai mult  83
Capitolul 6
Cuvinte care schimbă minţi: Procesul de tranzacţie cu clientul  95  

Partea a IV-a: Abordarea clienţilor nemulţumiţi şi secretele pentru obţinerea loialităţii clientului  109
Capitolul 7
Arta subtilă a comunicării cu clienţii nemulţumiţi  111
Capitolul 8
Tratează mai întâi emoţia  117
Capitolul 9
Soluţia dublă  133
Capitolul 10
De ce o scuză nu este niciodată de ajuns  143
Capttolul 11
Creează o imagine pozitivă în mintea clientului tău  149

Partea a V-a: Strategii de influenţare avansate pentru transformarea comunicării şi a comportamentului  155
Capitolul 12
Regulile s-au schimbat: comunicarea în masă  157
Capitolul 13
Recrutarea pentru relaţii pozitive  171
Capitolul 14
De la branding la comportament  189
Capitolul 15
Ce urmează?  199

Anexe 201
Anexa A  Fă-i pe cei din prima linie să intre în luptă  203
Anexa B  Chestionarul Profilului LAB pentru client  215
Anexa C  Scurtături pentru Limbajul de Influenţare  217
Anexa D  Aplicaţii practice ale Profilului LAB  221




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu