Editura Publica
Colectia Co-lectia de leadership
An aparitie : 2011
Traducerea Dan Bălănescu
ISBN 978-973-1931-89-0
Nr pagini : 264
Format 130 x 200
Pretul la data postarii : 39,20 lei la Editura, 39,20 lei la elefant ,44,10 lei la librariaonline
Disponibilitate BCU
Descrierea editurii:
Majoritatea oamenilor cred că cea mai bună metodă pentru a motiva
este utilizarea unor recompense precum banii – abordarea de tip
„recompensă şi pedeapsă”. Este o greşeală, ne spune Daniel H. Pink. În Drive,
una dintre cele mai provocatoare şi convingătoare cărți ale ultimilor
ani, el susţine că secretul satisfacţiei şi performanţei superioare – la
serviciu, la şcoală şi acasă – este nevoia profund umană de a ne dirija
propriile vieţi, de a învăţa şi de a crea lucruri noi, de a deveni mai
buni şi de a face din lume un loc mai bun.
Printr-un recurs la patru decenii de cercetare ştiinţifică asupra motivaţiei umane, Pink ne arată distanţa dintre ceea ce susține ştiinţa şi ceea ce face economia – şi modul în care această discrepanţă afectează toate aspectele vieţii umane. Daniel Pink analizează trei elemente ale adevăratei motivaţii – autonomia, perfecţionarea şi scopul – şi oferă soluţii inteligente şi surprinzătoare pentru punerea lor în practică, într-o carte remarcabilă care va schimba modul în care gândim şi trăim.
Printr-un recurs la patru decenii de cercetare ştiinţifică asupra motivaţiei umane, Pink ne arată distanţa dintre ceea ce susține ştiinţa şi ceea ce face economia – şi modul în care această discrepanţă afectează toate aspectele vieţii umane. Daniel Pink analizează trei elemente ale adevăratei motivaţii – autonomia, perfecţionarea şi scopul – şi oferă soluţii inteligente şi surprinzătoare pentru punerea lor în practică, într-o carte remarcabilă care va schimba modul în care gândim şi trăim.
Daniel Pink a absolvit Northwestern University şi a finalizat doctoratul în ştiinţe juridice la Yale Law School. Este autorul mai multor cărţi despre afaceri, muncă şi comportament, dintre care unele au devenit bestseller New York Times si a fost inclus de către Thinkers50 în Top 15 al celor mai importanţi gânditori în domeniul afacerilor din întreaga lume. Sursa: Ed. Curtea Veche
La noi au fost traduse:
Drive. Ce anume ne motivează cu adevărat, Publica 2011
A vinde e omeneste. Adevarul surprinzator despre cum sa-i convingi pe ceilalti, Publica 2013
O minte cu totul noua. De ce right-brainers vor guverna viitorul, Curtea Veche 2015, 2019
Cand. Secretele stiintifice ale momentului perfect, Publica 2018
Puterea regretului. Cum sa mergi inainte, privind in urma, Publica 2022
Cuprins:
Cuvânt înainte 7
Introducere 9
Complicatele probleme ale lui Harry Harlow şi Edward Deci
PARTEA ÎNTAI: UN NOU SISTEM DE OPERARE
1. Ascensiunea si declinul Motivaţiei 2.0 23
2. Şapte motive pentru care (adesea) recompensele şi pedepsele nu dau rezultate 43
2A. ...Şi situaţiile speciale în care o fac 71
3. Tipul I şi Tipul X 81
PARTEA A DOUA: CELE TREI ELEMENTE
4. Autonomia 97
5. Perfecţionarea 125
6. Scopul 149
PARTEA A TREIA: INSTRUMENTARUL TIPULUI I
Ce se găseşte în instrumentar 171
Tipul I pentru persoane: nouă strategii pentru a vă trezi motivaţia 173
Tipul I pentru organizaţii: nouă modalităţi de îmbunătăţire a companiei, oficiului sau grupului 183
Filozofia zen a remunerării: plătiţi-vă angajaţii în stiluI Tipului I 191
Tipul I pentru părinţi şi educatori: nouă idei pentru ajutarea copiilor noştri 195
Bibliografia Tipului I: cincisprezece cărţi esenţiale 207
Ascultaţi-i pe guru: şase gânditori economici care au înţeles 219
Planul de sănătate de Tip I: patru sfaturi pentru a ajunge (şi a rămâne) motivaţi pentru a exersa 227
Rezumat 229
Glosar 235
Ghid de conversaţie: douăzeci de iniţiatori de conversaţie pentru a vă menţine gândirea şi dialogul active 239
Descoperiţi mai multe - despre voi inşivă şi despre acest subiect 243
Multumiri 245
Note 247
Introducere 9
Complicatele probleme ale lui Harry Harlow şi Edward Deci
PARTEA ÎNTAI: UN NOU SISTEM DE OPERARE
1. Ascensiunea si declinul Motivaţiei 2.0 23
2. Şapte motive pentru care (adesea) recompensele şi pedepsele nu dau rezultate 43
2A. ...Şi situaţiile speciale în care o fac 71
3. Tipul I şi Tipul X 81
PARTEA A DOUA: CELE TREI ELEMENTE
4. Autonomia 97
5. Perfecţionarea 125
6. Scopul 149
PARTEA A TREIA: INSTRUMENTARUL TIPULUI I
Ce se găseşte în instrumentar 171
Tipul I pentru persoane: nouă strategii pentru a vă trezi motivaţia 173
Tipul I pentru organizaţii: nouă modalităţi de îmbunătăţire a companiei, oficiului sau grupului 183
Filozofia zen a remunerării: plătiţi-vă angajaţii în stiluI Tipului I 191
Tipul I pentru părinţi şi educatori: nouă idei pentru ajutarea copiilor noştri 195
Bibliografia Tipului I: cincisprezece cărţi esenţiale 207
Ascultaţi-i pe guru: şase gânditori economici care au înţeles 219
Planul de sănătate de Tip I: patru sfaturi pentru a ajunge (şi a rămâne) motivaţi pentru a exersa 227
Rezumat 229
Glosar 235
Ghid de conversaţie: douăzeci de iniţiatori de conversaţie pentru a vă menţine gândirea şi dialogul active 239
Descoperiţi mai multe - despre voi inşivă şi despre acest subiect 243
Multumiri 245
Note 247
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu