Autor: Daniel Pink
Editura Publica
Colectia Co-lectia de antreprenoriat
An aparitie : 2013
Editia I
Editia originala: To sell is human: the surprising truth about persuading, convincing and influencing others.
Traducerea Mihaela Sofonea
ISBN 978-606-8360-42-3
Nr pagini : 302
Format 130 x 200
Pretul la data postarii : 37,76 lei la Editura, 37,76 lei la elefant, 47,20 lei la libris
Disponibilitate BCU
Descrierea editurii:
Abilitatea de a-i convinge pe ceilalti astfel incat sa-i determinam sa schimbe ceea ce detin cu ceea ce avem noi de oferit este vitala pentru supravietuirea si fericirea noastra. Ne-a ajutat specia sa evolueze, ne-a marit standardele legate de nivelul de trai si ne-a imbogatit viata cotidiana. Capacitatea de a vinde nu este o adaptare nefireasca la lumea nemiloasa a comertului. Face parte din ceea ce suntem.
Vânzări? Bleah. Pentru cei deștepți, vânzările sunt un demers care nu necesită prea multă materie cenușie - o sarcină destinată șmecherilor mereu gata să-ți întindă mâna, care se lasă purtați prin viață de lustrul pantofilor și zâmbetul mieros. Pentru alții vânzările sunt domeniul personajelor periculoase care se ocupă de lucruri alunecoase - un tărâm în care tertipurile și înșelăciunea au rolul principal, în vreme ce onestitatea și corectitudinea privesc mute din culise. O altă categorie consideră că vânzările sunt echivalentul funcționăresc al curățatului toaletelor - necesar, poate, dar neplăcut și chiar puțin neigienic.
Aceasta este o carte despre vânzări. Dar nu seamănă cu nicio carte despre vânzări pe care ați citit-o (sau ignorat-o) până acum. Asta deoarece vânzările, în toate formele - fie că vorbim de Buick-uri sau de prezentarea unor idei într-o ședință- s-au schimbat mai mult în ultimii zece ani decât în întreg secolul trecut. Majoritatea lucrurilor pe care credem că le înțelegem în legătură cu vânzările sunt construite pe o fundație de principii care s-a năruit. Daniel Pink
Daniel Pink a absolvit Northwestern University şi a finalizat doctoratul în ştiinţe juridice la Yale Law School. Este autorul mai multor cărţi despre afaceri, muncă şi comportament, dintre care unele au devenit bestseller New York Times si a fost inclus de către Thinkers50 în Top 15 al celor mai importanţi gânditori în domeniul afacerilor din întreaga lume. Sursa: Ed. Curtea Veche
La noi au fost traduse:
Drive. Ce anume ne motivează cu adevărat, Publica 2011
A vinde e omeneste. Adevarul surprinzator despre cum sa-i convingi pe ceilalti, Publica 2013
O minte cu totul noua. De ce right-brainers vor guverna viitorul, Curtea Veche 2015, 2019
Cand. Secretele stiintifice ale momentului perfect, Publica 2018
Puterea regretului. Cum sa mergi inainte, privind in urma, Publica 2022
Cuprins:
Introducere 13
Partea întâi. Renașterea unui comis‑voiajor
1.Cu toții suntem în vânzări acum 23
2. Antreprenoriat, flexibilitate și Ed‑Med 43
3. De la caveat emptor la caveat venditor 63
Partea a doua. Cum să fiți
4. Acordarea 87
CAZ ILUSTRATIV. Acordarea 107
5. Buna dispoziție 119
CAZ ILUSTRATIV. Buna dispoziție 139
6. Claritatea 149
CAZ ILUSTRATIV. Claritatea 171
Partea a treia. Ce să faceți
7. Susțineți‑vă discursul de vânzare 185
CAZ ILUSTRATIV. Susțineți‑vă discursul de vânzare 209
8. Improvizați 219
CAZ ILUSTRATIV. Improvizați 237
9. Serviți 245
CAZ ILUSTRATIV. Serviți 261
Mulţumiri 273
Note 275
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu