24/12/2023

AVANTAJUL DE A AVEA DOUA SECUNDE IN AVANS. Cum sa reusim anticipand viitorul

Autor: Vivek Ranadive, Kevin Maney
Editura Paralela 45
Colectia Carti Practice
An aparitie : 2012
Editia I
Editia originala: The two second advantage : how we succeed by anticipating the future - just enough
Traducerea 
ISBN 978-973-47-1446-9
Nr pagini : 256
Format 130 x 200
Anticariat
Pretul la data postarii : 23 lei la Editura, 17,25 lei la librarie.net, 23 lei la carturesti
Disponibilitate BCU


Descrierea editurii:

        Provocarea lumii digitale din zilele noastre nu este aceea de a aduna date, ci de a înţelege sensul lor cât mai rapid. Avantajul de a avea două secunde în avans exploreaza la nivel de artă modul în care poţi ajunge să conduci jocul atunci când deţii informaţia potrivită la momentul şi în contextul oportun. David Stern, membru al comisiei NBA

        Oricine este interesat să înţeleagă ce anume stă la baza oricărui succes pe termen lung ar trebui să citească Avantajul de a avea două secunde în avans. Autorii ne captează imaginaţia printr-o analiză documentată şi antrenantă asupra modului în care, atunci când au o intuiţie unică premergătoare unui eveniment, organizaţiile iau decizii novatoare şi deţin avantajul competitiv.
Chad Hurley, cofondator al YouTube

        Ce legatură există între capacitatea unică de a marca puncte a marelui jucator de hochei Wayne Gretzky şi inteligenţa de a conduce o organizaţie modernă în era digitală – cât de valoros este avantajul competitiv coerent generat de o putere predictivă? Prin intermediul unor exemple captivante şi analizate în profunzime, Ranadive şi Maney explică modul în care liderii erei Enterprise 3.0 reuşesc să atingă avantajul competitiv sustenabil facând apel la procesarea predictivă. Thomas H. Glocer, CEO la Thomson Reuters

        Extrem de importantă pentru liderii din lumea businessului de astăzi. Clienţii interactionează cu companiile printr-un numar tot mai mare de canale, de la dispozitivele mobile până la reţelele sociale. Ideea potrivit căreia nu doar că putem înţelege toate datele referitoare la clienţi primite prin aceste canale, dar şi că putem face predicţii precise şi care să ne modeleze companiile pe baza lor, face această carte una obligatoriu de citit. Shantanu Narayen, presedinte şi CEO la Adobe Systems Inc.

Cuprins:

Introducere  5

Partea I. Creiere talentate  9
Capitolull 1. "Creierul din cutie” al lui Wayne Gretzky 11
Capitolul 2. Primarul, secundarul si cortexurile  31
Capitolul 3. Creierul talentat  63
Capitolul 4.  Software-ul talentat al creierului obisnuit 83

Partea a Il-a. Sisteme talentate 103
Capitolul 5. Sa fi avut un creier ca al omului! 105
Capitolul 6. O tehnologie talentata si companii talentate 123
Capitolul 7. O electronica a creierului si un creier electronic  159

Partea a Ill-a. Avantajul de a avea doua secunde in avans 193
Capitolul 8. Avantajul de a avea doua secunde in avans pentru a construi o lume mai buna  195
Capitolul 9. Avantajul de a avea doua secunde in avans pentru un creier mai performant  225

Note  237

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu