Autor: Gabriel Albu
Editura Paralela 45
Colectia Pedagogia secolului XXI
An aparitie : 2017
Editia I
ISBN 978-973-47-2545-8
Nr pagini : 110
Format 130 x 200
Anticariat
La data postarii nu am gasit oferte de vanzare a acestei carti
Disponibilitate BCU
pdf pe scribd
Despre autor:
Gabriel Albu este profesor universitar doctor la Departamentul Științele Educației al Facultății de Litere și Științe din cadrul Universității Petrol-Gaze din Ploiești. Este autor sau coautor al peste 20 de volume.
Dintre lucrarile sale:
Introducere într-o pedagogie a libertatii : despre libertatea copilului si autoritatea adultului, Polirom 1998
Mecanisme psihopedagogice ale evaluarii scolare, Editura Universității din Ploiești 2001
In cautarea educatiei autentice, Polirom 2002
Concepte fundamentale ale psihologiei. Memoria. Gândirea. Imaginaţia, Ed. Economica 2003?
Repere pentru o conceptie umanista asupra educatiei : prejudecatile (practicii scolare) ca provocare, Paralela 45 2005
O psihologie a educatiei, Institutul european 2005
Comunicarea interpersonala: aspecte formative si valente psihologice, Institutul european 2008
Educatia, profesorul si vremurile : eseuri de pedagogie sociala, Paralela 45 2009
Relatiile interpersonale : aspecte institutionale, psihologice si formativ-educative, Institutul european 2013
Grijile si îngrijorarile profesorului, Paralela 45 2013
Autoeducatia : cautari si clarificari, Institutul european 2016
Introducere într-o pedagogie a curajului, Trei 2017
O abordare umanista a educatiei, Paralela 45 2017
Universul valoric al profesorului. O incursiune, Institutul european 2019
Cuprins:
Introducere 9
Capitolul 1. In cautarea unei viziuni integratoare asupra educatiei 11
Capitolul 2. O pedagogie a libertatii 15
Capitolul 3. Sensul umanist al educatiei 25
Capitolul 4. Educatie si autenticitate 41
Capitolul 5. Unele aspecte relationale ale conceptiei umaniste asupra educatiei 61
Capitolul 6. Indoiala cognitiva si educatia umanista 81
Capitolul 7. Profesorul si educatia umanista 85
Capitolul 8. Directii de dezvoltare a cercetarii si edificarii unei viziuni umaniste asupra educatiei 93
Abstract 101
Resume 104
Bibliografie 107
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu