30/12/2023

TERAPIA PRIN SCRIS. 200 de exercitii pentru a te cunoaste mai bine

Autor: Laure d’Astragal,
Editura Philobia 
Colectia Exercitii
An aparitie : 2023
Editia I
Editia originala: J'ecris ma vie pour mieux me connaitre
Traducerea Corina Iordanescu
ISBN 978-606-9707-90-6
Nr pagini : 212
Format 130 x 200
Pretul la data postarii : 24 lei la Editura, 24 lei la librarie.net, 32 lei la libris


Descrierea editurii:

        Viata este formata din numeroase intamplari si povesti care o fac unica, iar transpunerea lor in scris poate fi o experienta cu beneficii nenumarate. Fiindca permite rememorarea trecutului din perspectiva adultului, scrierea autobiografiei constituie deopotriva un instrument terapeutic si un excelent exercitiu de implinire personala.
        Metoda originala conceputa de Laure d’Astragal imbina exercitiul scrisului cu o autentica abordare de dezvoltare personala, pentru a-ti stimula memoria si a scoate la iveala tot ceea ce ai trecut sub tacere. Asemenea unei spovedanii, propriile marturisiri te vor elibera de povara trecutului. Ai putea decide sa le tii secrete, asa cum ai putea sa le scrii intr-un jurnal intim sau le-ai putea impartasi intr-o buna zi copiilor tai, pentru ca ei sa poata descoperi povestea unei lumi pierdute, cea a vietii tale.
        Indiferent ce vei decide, la finalul acestei carti vei simti ca ai facut o calatorie emotionanta si ai strabatut un drum initiatic care vor pune in lumina importanta trecerii tale prin aceasta viata. Exercitiile inedite pe care le vei parcurge te vor provoca sa-ti asumi atuurile si slabiciunile, ca sa iti scoti la iveala autenticitatea.

        Laure d’ Astragal este energoterapeut și autoarea mai multor cărți de dezvoltare personală. Predă cursuri de yoga, dar și de terapie prin scris.

Cuprins:

METODA
Decizia mea
Definiție
Istoria autobiografiei
Clarificarea motivației
Cum să depășești difi cultățile
Analiza mizelor
„Încălzirea“
Planul poveștii mele

PREGĂTIREA
Starea de spirit
Condițiile necesare pentru a reuși
Abordarea metodică
Structura biografiei mele
Formularea și perspectiva
Porțile memoriei
Organizare și plan de muncă
Antrenamentul și obligația de a scrie

PERSONALITATEA MEA
Câteva teste de personalitate
Calitățile și defectele mele
Modelele mele
Acceptarea de sine în plan psihic și fizic
Preferințele mele
Valorile și opiniile mele

DEPOZITUL TRECUTULUI
Surse de informare despre povestea vieții mele
Introspecție
Nostalgie
Investigația
Ancheta
Prima abordare cronologică

COLECȚIA DE EMOȚII
Emoțiile plăcute, pozitive, care favorizează apropierea
Emoțiile dureroase, negative, care favorizează evitarea
Emoțiile puternice, intense și de neuitat
Iluzia
Tehnici de explorare

VIZITA GHIDATĂ
Istoria colectivă
Evenimentele importante din viață
Albumul cu fotografii
Viața de familie
Personajele din viața mea
Bilanț: realizare sau neîmplinire?

DINAMICA VIEȚII MELE
Stima de sine
Satisfacția
Alegerile mele
Reziliența
Motivația mea în viață
În căutarea sensului vieții
Principalul meu obiectiv

SCRIEREA PROPRIU-ZISĂ A CĂRȚII
Titlul
Regula celor cinci
Stabilirea formei
Începutul poveștii mele
Prima frază
Introducerea și prefața
Îmbunătățirea textului
Finalizarea Cărții

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu