Autor : Jonah Berger
Editura Publica
An aparitie : 2015
Traducerea Dan Crăciun, Paul Slayer Grigoriu
ISBN 978-606-722-161-9
Nr pagini : 288
Format 145 x 205
Pretul la data postarii : 39,20 lei la Editura, 46,55 lei la elefant, 49 lei la librarie.net
pdf aici
Descrierea editurii:
Jonah Berger și-a petrecut ultimii zece ani ai carierei încercând să
descopere motivele pentru care anumite lucruri îi captivează pe oameni
mai mult decât altele. În Contagios, Berger dezvăluie
secretul care stă la baza comunicării orale și a transmiterii
informației prin intermediul mediului social. În această carte veți afla
care sunt cele șase principii de bază care fac ca tot felul de lucruri
să devină captivante, pornind de la produse de larg consum și inițiative
politice, la zvonuri și filmulețe postate pe YouTube.
În Contagios veți citi, de exemplu, cum a devenit celebru un restaurant de lux prin intermediul unei banale fripturi cu brânză, cum reclamele anti-drog se poate să fi crescut, de fapt, consumul de substanțe interzise și cum a fost posibil ca un filmuleț despre unul dintre cele mai plictisitoare produse, un blender, să aibă peste 200 de milioane de vizualizări. Indiferent că sunteți managerul unei mari companii, că dețineți o afacere mică, pe care doriți să o promovați, că sunteți pe punctul de a obține o funcție politică sau că lucrați în domeniul sănătății și doriți să faceți o schimbare, Contagios vă va explica modul în care produsele și ideile voastre pot deveni captivante.
Cuprins:
O poveste care schimbă viaţa oamenilor 11
Introducere: De ce unele lucruri sunt captivante 15
De ce 100 de dolari este un preţ bun pentru un cheesesteak...De ce devin populare unele lucruri? ...Ce este mai important, mesajul sau mesagerul?... Puteţi face din orice un lucru contagios?... Cazul blenderului viral... Şase „PAŞI" esenţiali.
1. Moneda socială 47
Când o cabină telefonică este o uşă... Furnicile pot să ridice de 50 de ori propria lor greutate ...De ce milele parcurse de pasagerii care zboară frecvent cu avionul seamănă cu un joc video ...Când e bine să fii greu accesibil... De ce oricine râvneşte la un amestec de măruntaie, inimă şi burtă de porc...Neajunsul faptului de a fi plătit... Împărtăşim celorlalţi lucrurile care ne pun într-o lumină favorabilă.
2. Declanşatorii 85
Cine stârneşte mai multe comentarii, Disney sau Cheerios?...De ce o misiune spaţială a NASA a făcut să explodeze vânzările de bomboane... Poate locul unde votezi să afecteze modul în care votezi? ...Aveţi în vedere contextul... Cum ne-o explicăm pe Rebecca Black... Extinderea habitatului: Kit Kat si cafea... La ce te gândeşti întâi, te şi grăbeşti să spui.
3. Emoţia 121
De ce unele lucruri sunt pe lista celor mai frecvent expediate e-mailuri?... În ce fel seamănă lectura articolelor ştiinţifice cu a sta pe marginea Marelui Canion... De ce furia seamănă cu umorul... Cum sfărâmarea chitarelor te poate face faimos... Ochi înlăcrimaţi din pricina căutării online... Când ne pasă de ceva, împărtăşim şi altora.
4. Vizibilitatea publică 159
Logoul Apple arată mai bine întors pe dos decât cu partea dreaptă în sus? ...De ce muribunzii refuză transplantul de rinichi... Folosirea mustăţilor pentru a face publice idei private... Cum să faci reclamă fără un buget pentru publicitate... De ce mesajele publicitare antidrog ar putea să sporească consumul de droguri... Ce-i făcut să se zărească are şanse să şi crească.
5. Valoarea practică 193
Cum un bătrân de 86 de ani a făcut un video viral despre porumb... De ce excursioniştii discută despre aspiratoare de praf... Retrimiterea e-mailurilor este noua formă de construcţie a hambarelor ...Vor plăti oamenii ca să economisească bani?... De ce 100 de dolari este un număr magic ...Când minciunile se răspândesc mai iute decât adevărul ...Ştiri răspândite spre a fi folosite.
6. Poveşti 221
În ce fel seamănă povestile seamănă cu caii troieni... De ce servirea impecabilă a consumatorilor este mai bună decât orice reclamă... Când un spectator în pielea goală a tulburat jocurile Olimpice...De ce unele amănunte din povesti sunt de neuitat... Folosirea unui panda pentru a face profitabilă o răspândire virală... Informaţia circulă deghizată în flecăreală frivolă.
Epilog 245
De ce 80% dintre manichiuristele din California sunt vietnameze ...Cum aplicăm „PAŞII”.
Note 257
În Contagios veți citi, de exemplu, cum a devenit celebru un restaurant de lux prin intermediul unei banale fripturi cu brânză, cum reclamele anti-drog se poate să fi crescut, de fapt, consumul de substanțe interzise și cum a fost posibil ca un filmuleț despre unul dintre cele mai plictisitoare produse, un blender, să aibă peste 200 de milioane de vizualizări. Indiferent că sunteți managerul unei mari companii, că dețineți o afacere mică, pe care doriți să o promovați, că sunteți pe punctul de a obține o funcție politică sau că lucrați în domeniul sănătății și doriți să faceți o schimbare, Contagios vă va explica modul în care produsele și ideile voastre pot deveni captivante.
Jonah Berger este profesor asociat de marketing la Wharton School, University of Pennsylvania. Lucrările sale de cercetare au fost publicate în reviste academice importante. Este un expert renumit pe plan mondial in materie de modificare comportamentala, influenta sociala si comunicare orala si specialist in studiul modului in care isi castiga popularitatea produsele, ideile si comportamentele.
La noi au fost traduse:
Contagios. Cum se raspandesc ideile, Publica 2015
Influenta invizibila. Fortele ascunse care modeleaza comportamentul, Publica 2017
Catalizatorul. Cum poti schimba opiniile oricui, Publica 2020
Cuvinte magice. Ce sa spui ca sa obtii ce vrei, Publica 2023
O poveste care schimbă viaţa oamenilor 11
Introducere: De ce unele lucruri sunt captivante 15
De ce 100 de dolari este un preţ bun pentru un cheesesteak...De ce devin populare unele lucruri? ...Ce este mai important, mesajul sau mesagerul?... Puteţi face din orice un lucru contagios?... Cazul blenderului viral... Şase „PAŞI" esenţiali.
1. Moneda socială 47
Când o cabină telefonică este o uşă... Furnicile pot să ridice de 50 de ori propria lor greutate ...De ce milele parcurse de pasagerii care zboară frecvent cu avionul seamănă cu un joc video ...Când e bine să fii greu accesibil... De ce oricine râvneşte la un amestec de măruntaie, inimă şi burtă de porc...Neajunsul faptului de a fi plătit... Împărtăşim celorlalţi lucrurile care ne pun într-o lumină favorabilă.
2. Declanşatorii 85
Cine stârneşte mai multe comentarii, Disney sau Cheerios?...De ce o misiune spaţială a NASA a făcut să explodeze vânzările de bomboane... Poate locul unde votezi să afecteze modul în care votezi? ...Aveţi în vedere contextul... Cum ne-o explicăm pe Rebecca Black... Extinderea habitatului: Kit Kat si cafea... La ce te gândeşti întâi, te şi grăbeşti să spui.
3. Emoţia 121
De ce unele lucruri sunt pe lista celor mai frecvent expediate e-mailuri?... În ce fel seamănă lectura articolelor ştiinţifice cu a sta pe marginea Marelui Canion... De ce furia seamănă cu umorul... Cum sfărâmarea chitarelor te poate face faimos... Ochi înlăcrimaţi din pricina căutării online... Când ne pasă de ceva, împărtăşim şi altora.
4. Vizibilitatea publică 159
Logoul Apple arată mai bine întors pe dos decât cu partea dreaptă în sus? ...De ce muribunzii refuză transplantul de rinichi... Folosirea mustăţilor pentru a face publice idei private... Cum să faci reclamă fără un buget pentru publicitate... De ce mesajele publicitare antidrog ar putea să sporească consumul de droguri... Ce-i făcut să se zărească are şanse să şi crească.
5. Valoarea practică 193
Cum un bătrân de 86 de ani a făcut un video viral despre porumb... De ce excursioniştii discută despre aspiratoare de praf... Retrimiterea e-mailurilor este noua formă de construcţie a hambarelor ...Vor plăti oamenii ca să economisească bani?... De ce 100 de dolari este un număr magic ...Când minciunile se răspândesc mai iute decât adevărul ...Ştiri răspândite spre a fi folosite.
6. Poveşti 221
În ce fel seamănă povestile seamănă cu caii troieni... De ce servirea impecabilă a consumatorilor este mai bună decât orice reclamă... Când un spectator în pielea goală a tulburat jocurile Olimpice...De ce unele amănunte din povesti sunt de neuitat... Folosirea unui panda pentru a face profitabilă o răspândire virală... Informaţia circulă deghizată în flecăreală frivolă.
Epilog 245
De ce 80% dintre manichiuristele din California sunt vietnameze ...Cum aplicăm „PAŞII”.
Note 257
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu