28/04/2022

COMUNICAREA DEFECTUOASA. Abordarea eficientă a discutiilor

Autor: Douglas Stone, Bruce Patton, Sheila Heen
Editura Curtea veche
Colectia Carti cheie
An aparitie :2012, 2021
Editia a II-a
Editia originala: Difficult communication: how to discuss what matters most
Traducerea Laura Boga
ISBN 978-606-588-148-8
Nr pagini : 432
Format 130 x 200
Pretul la data postarii : 42,50 lei la Editura, 46 lei la eusunt, 47,50 lei la libris
Disponibilitate BCU (ed 2012)


Descrierea editurii:

        Comunicarea defectuoasă se referă la orice problemă pe care nu știm cum să o abordăm, de la a solicita o mărire de salariu până la a-i cere vecinului să-și potolească într-un fel câinele care latră întruna. Pentru soluționarea unor astfel de situații, autorii ne propun strategii cu ajutorul cărora să aflflăm ce gândește interlocutorul, să adresăm întrebările potrivite pentru a-i aflfla intențiile și să cartografiem contribuția celor implicați în problema cu care ne confruntăm.

Sheila Heen este lector universitar de drept la Harvard Law School, membru al Harvard Negotiation Project si co-fondator al Triad Consulting. După absolvirea facultății de drept.

Bruce Patton a absolvit Dreptul la Harvard şi ţine cursuri de negociere, la aceeaşi instituţie, încă din 1981. În prezent, este director adjunct şi cofondator al Proiectului de Negociere de la Harvard, precum şi asociat la CMI/Vantage Partners LLC, o firmă ce asigură servicii de consultanţă pentru companii pe probleme de negociere, conflicte şi relaţii profesionale

Douglas Stone (n.1958) a absolvit Dreptul la Harvard, lucrând apoi, timp de 10 ani, ca director-colaborator în cadrul Proiectului de Negociere de la Harvard.  În prezent, este lector la Facultatea de Drept din cadrul Universităţii Harvard şi asociat la Triad Consulting Group, o firmă de consultanţă specializată în tehnici de negociere si comunicare.


Cuprins:

Mulţumiri  /9
Prefaţă la cea de-a doua ediţie  /15
Cuvânt înainte, de Roger Fisher  /25
Introducere  /29

    Problema

CAPITOLUL 1
Delimitează cele trei tipuri de discuţii  /39

    Adoptarea unei poziţii de informare Discuţia centrată pe întrebarea „Ce s-a întâmplat?"

CAPITOLUL 2
Nu mai polemiza cu privire la cine are dreptate: analizează ambele versiuni  /67

CAPITOLUL 3
Nu presupune că a facut-o special: fă deosebirea între intenţie şi impact.  /93

CAPITOLUL 4
Renunţă la învinuiri: schiţează sistemul de contribuţie  /112

    Discuţia centrată pe sentimente

CAPITOLUL 5
Controlează-ţi sentimentele (sau te vor controla ele pe tine)  /149

    Discuţia centrată pe identitate

CAPITOLUL 6
Consolidează-ţi identitatea: întreabă-te care este miza  / 185

    Discuţia cu rol de informare

CAPITOLUL 7
Care este scopul tău: când să deschizi discuţia şi când să renunţi  /211

CAPITOLUL 8.
Începutul discuţiei: începe cu a treia versiune  /234

CAPITOLUL 9
Rolul de informare al discuţiei: ascultă din interior către exterior  /255

CAPITOLUL 10
Exprimarea: exprimă-te clar şi răspicat  /284

CAPITOLUL 11
Soluţionarea problemelor: preia iniţiativa  /306

CAPITOLUL 12
Pune totul laolaltă  /328

Zece întrebări frecvente  /350

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu