16/04/2022

TRATAMENTUL ANXIETATII LA COPII SI ADOLESCENTI. O abordare fundamentata stiintific

Autor: Ronald Rapee, Jennifer Hudson, Carolyn Schniering, Ann Wignall
Editura ASCR Cluj Napoca
Colectia Psihologia si viata
An aparitie :2009, 2011, 2020
Editia a III-a
Editia originala: Treating Anxious Children and Adolescents: An Evidence-Based Approach
Traducerea Laura Visu-Petra
ISBN 978-606-977-049-8
Nr pagini : 205
Format 165 x 240
Pretul la data postarii : 49 lei la Editura, 41,75 lei la pitic, 49 lei la libris
pdf pe scribd (ed a II-a)

Descrierea editurii:

        Tratamentul tulburarilor de anxietate la copii si adolescenti. O abordare fundamentata stiintific reprezinta o resursa valoroasa si contine descrierea detaliata a unor tehnici si strategii specifice, formulare si alte materiale, pe care terapeutii de la orice nivel de experienta le vor gasi foarte utile.
        Tulburarile de anxietate sunt tipul de tulburare mentala cel mai frecvent in copilarie si adolescenta. Ajutandu-i pe copii sa treaca peste problemele lor de anxietate, putem contribui, pe termen lung, la reducerea costului personal si comunitar considerabil, asociat cu tulburarile de anxietate la varsta adulta.

    Autorii combină cunoştinţele bazate pe cele mai recente cercetări cu o experienţă clinică remarcabilă, într-o abordare modernă a tratamentului copiilor şi al adolescenţilor cu anxietate. Pentru cei noi în domeniul tratamentului tulburărilor de anxietate, cartea constituie o iniţiere de excepţie. Pentru clinicianul şi cercetătorul experimentat, autorii oferă o gamă largă de resurse utile muncii unui expert.

Cuprins:

Prefata la editia in limba romana /9
Multumiri /11
Introducere /13

Cap.1. Evaluarea si diagnosticul tulburarilor de anxietate /21
Cap.2. Intelegerea si tratamentul anxietatii la copii /39
Cap.3. Studii de caz /53
Cap.4. La inceput de drum /57
Cap.5. Restructurarea cognitiva /71
Cap.6. Relaxarea /91
Cap.7. Managementul comportamentului copiilor /101
Cap.8. Expunerea /125
Cap.9. Antrenamentul abilitatilor sociale /155
Cap.10. Asertivitatea /173
Cap.11. Incheierea programului /187

Postfata /191
Anexa - Tratamentul in format de grup /193
Bibliografie /201


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu