28/04/2022

TERAPIA DE 30 DE MINUTE PENTRU MANAGEMENTUL FURIEI

Autor: Ronald T. Potter-Efron , Patricia S. Potter-Efron
Editura All
An aparitie : 2015
Editia I
Editia originala: 30 minute therapy for anger : everything you need to know in the least amount of time, 2011
Traducerea Iustina Cojocaru
ISBN 978-606-587-362-9 
Nr pagini : 112
Format 130 x 200
Pretul la data postarii : 26 lei la Editura, 22,41 lei la clb, 31,41 lei la libris
Disponibilitate BCU


Descrierea editurii:

        Cum să controlăm furia rapid și eficient

        Se întâmplă ceva supărător și dintr-odată – BUM! - te aprinzi ca un foc de artificii. Ai senzația că nu poți face nimic pentru a împiedica explozia. Adevărul este că fiecare dintre noi se înfurie din când în când. Furia ne inundă cu un val intens de adrenalină și preia controlul asupra gândurilor și comportamentului nostru. Din fericire, există mai multe tehnici eficiente de gestionare a furiei și de dezamorsare a stărilor conflictuale. Cu alte cuvinte, furia poate fi la rândul ei controlată. Dacă vrei să înveți cum să reacționezi calm și eficient în momentele tensionate, când oricine altcineva și-ar pierde cumpătul, ai întâlnit cartea potrivită. 

        Lucrarea cuprinde trei părți. Prima parte te ajută să identifici punctele tale problematice. Partea a doua te ajută să îți fixezi ținte realiste pentru a gestiona furia. Partea a treia se ocupă de aspectul practic al problemei: tehnici specifice pe care le poți folosi pentru managementul furiei. Capitolele sunt însoțite de exerciții complexe și eficiente pentru fiecare caz în parte. 

Ronald T. Potter-Efron este un autor si psihoterapeut specializat in managementul furiei si tratamentul dependentelor. Interesul lui Ronald T. Potter-Efron se indreapta catre schimbarile care se produc in creierul uman pe masura ce ne dezobisnuim de comportamentele agresive. In lucrarile sale, incearca sa combine informatiile de ultima ora despre tehnicile de controlare a furiei cu atentia asupra aspectelor unice care functioneaza pentru fiecare individ in parte. Momentan, pregateste alti terapeuti in domeniul managementului furiei si al tratamentului agresorilor care savarsesc acte de violenta domestica.

Patricia S. Potter-Efron este o psihoterapeuta specializata in managementul furiei si in tratarea tulburarilor de panica, a codependentei si a dependentei de droguri. Tehnicile pe care le stapaneste cel mai bine sunt empatia, mindfulness si terapia cognitiv-comportamentala. Clientul ideal este portretizat ca o persoana care vrea sa imbratiseze o perspectiva pozitiva asupra vietii, care isi asuma responsabilitatea schimbarii si care este dispusa sa ofere si sa primeasca dragoste. Respectul, echilibrul si cunoasterea propriilor puncte forte sunt aspecte esentiale ale procesului terapeutic.  

Cuprins:

Introducere  /7

   Partea 1. Identifîcaţi-vă zonele cu probleme  /5

Capitolul 1 Furia necontrolată şi preţul plătit pentru ea  /11
Capitolul 2 O persoană iute la mânie  /15
Capitolul 3 Problema intensităţii şi măsurarea nivelului furiei  /18
Capitolul 4 Cum vă gândiţi sau planificaţi ceva când sunteţi furios  /21
Capitolul 5 O reacţie prea rapidă sau vehementă  /25
Capitolul 6 Prea furios pentru a mai asculta ceva  /29
Capitolul 7 Apariţia resentimentelor  /32
Capitolul 8 Conştientizarea răzbunării  /37

   Partea a 2-a. Stabilirea unor scopuri realiste  /41

Capitolul 9 Să nu faceţi nimic rău  /43
Capitolul 10 Scopurile pe care le urmăriţi în managementul furiei  /47
Capitolul 11 Principiul substituţiei  /50
Capitolul 12 Acceptarea furiei  /53

   Partea a 3-a. Cum să folosiţi furia într-un sens pozitiv  /57

Capitolul 13 Invitaţii la a vă descărca furia  /59
Capitolul 14 Luaţi o pauză binevenită  /62
Capitolul 15 Respiraţia şi relaxarea în situaţii stresante  /65
Capitolul 16 Evitarea furiei ca stare permanentă  /69
Capitolul 17 Puneţi-vă în locul altuia  /73
Capitolul 18 înlocuiţi gândurile negative cu unele pozitive  /76
Capitolul 19 Identificaţi-vă celelalte emoţii  /80
Capitolul 20 Căutaţi lucrurile bune, nu rele  /83
Capitolul 21 Dezamorsarea unui posibil conflict  /86
Capitolul 22 Folosiţi aserţiunile cu "eu"  /91
Capitolul 23 Informaţii pentru o confruntare corectă  /95
Capitolul 24 Canalizaţi-vă furia în lupta pentru o cauză  /98
Capitolul 25 Resentimente profunde şi nevoia dea ierta  /101
Capitolul 26 Provocările ridicate de furia îndreptată spre interior şi iertarea de sine  /105

Observaţii finale  /109



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu