Autor: Gerard Collignon, Pascal Legrand, John ParrEditura Legacy
An aparitie : 2020
Editia ?
Traducerea ?
ISBN 978-606-9655-11-5
Nr pagini : 364
Format 100 x 200
Pretul la data postarii : 120 lei la Libraria Tei, 110 lei la libris
Descriere libris
Cartea actuala poate fi considerata cheie de referinta atat pentru Modelul Procesului de Comunicare (PCM), cat si pentru aplicarea modelului in coaching. Exista intr-adevar ceva in carte pentru toata lumea: coach-ii vor descoperi cum sa se conecteze cu clientii lor si sa stabileasca relatii de lucru de calitate si cum sa ofere directii clare pentru interventii individualizate, utile si eficace; managerii si liderii de echipa vor obtine informatii despre cum sa comunice cel mai bine cu personalul lor pentru a obtine cele mai eficiente rezultate; personalul de vanzari va descoperi cum sa stabileasca relatii rapide cu clientii si sa stie ce anume ii motiveaza sa cumpere. Pentru fiecare tip de personalitate exista dialoguri vii si precise care va vor ajuta sa identificati tipologia personalitatii si sa aplicati PCM. Fara indoiala, va veti regasi pe voi insiva, prietenii si membrii familiei voastre infatisati in aceste dialoguri. - Taibi Kahler
Descriere si cuprins de la Libraria Tei :
... când mi-am început cariera în psihologie, am fost introdus în analiza tranzacţională (AT] şi în munca strălucită a fondatorului său, dr. Eric Berne. Accentul său pe comportamentele observabile ale indivizilor şi implicaţiile asupra comunicării şi comunicării greşite m-a fascinat imediat
Tendinţa mea naturală a fost de a observa, clasifica şi colecta date şi cu dragostea mea pentru oameni, abordarea sa OK-OK pentru înţelegerea comportamentului uman a fost o bază teoretică ideală pentru mine.
în primele mele cercetări, am descoperit modele de comportament previzibile pe care şase tipuri de oameni le afişează atunci când sunt în stres, ceea ce a condus la cercetarea a ceea ce ar face aceleaşi tipuri şi cum ar fi atunci când nu sunt în stres.
La rândul său, acest lucru a dus la descoperirea modului în care avem cu toţii şase tipuri de personalitate în noi. Aşa s-a născut Process Communication Model® (PCM).
De mai bine de 40 de ani, eu şi mulţi alţii am cercetat şi dezvoltat acest model până la stadiul în care a ajuns astăzi, aplicat în afaceri, educaţie, politică, relaţii - oriunde comunicarea şi comunicarea greşită sunt importante.
De exemplu, dr. Terry McGuire, psihiatrul principal NASA pentru zborul spaţial cu echipaj între 1959 şi 1996, în ultimii săi 18 ani la NASA a folosit PCM în selecţia şi plasarea astronauţilor, datorită acurateţei sale în prezicerea comportamentelor astronauţilor în spaţiu.
CUPRINS:
Cuvânt înainte de Taibi Kahler
Muţumiri
Introducere
Utilizarea Procesului de Comunicare în coaching
Relaţie de ajutor sau salvare?
Partea 1. PROCESUL DE COMUNICARE
1. MODELUL PROCESULUI DE COMUNICARE
Taibi Kahler
Concepte cheie în PCM
Un model de auto-cunoaştere, conştientizare şi management
Ce spune şi ce nu spune modelul
Ce face şi ce nu face modelul
2. POZIŢIILE DE VIAŢĂ ŞI COMUNICAREA
Poziţiile de viaţă şi comunicarea /comunicarea greşită
Poziţia - / - Povestea lui Peter
Poziţiile de viaţă şi coaching-ul
3. CELE ŞASE TIPURI DE PERSONALITATE
Structura personalităţii - un imobil cu şase etaje
Empaticul
Tipul de personalitate Empatic
Un exemplu din coaching
Profilul Empaticului
Atitudinea de suport a coach-ului
Gânditorul
Tipul de personalitate Gânditor
Profilul Gânditorului
Atitudinea de suport a coach-ului
Perseverentul
Tipul de personalitate Perseverent
Profilul Perseverentului
Atitudinea de suport a coach-ului
Imaginatorul
Tipul de personalitate Imaginator
Profilul Imaginatorului
Atitudinea de suport a coach-ului
Promotorul
Tipul de personalitate Promotor
Profilul Promotorului
Atitudinea de suport a coach-ului
Rebelul
Tipul de personalitate Rebel
Profilul Rebelului
Atitudinea de suport a coach-ului
4. CUM TE CONECTEZI CU ALŢII - ADRESEAZĂ-TE BAZEI LOR
5. SURSA PRIMARĂ A MOTIVAŢIEI - FAZA
Motivarea este prin Faza
Nevoi conflictuale - conflictul intern dintre
Bază şi Influenţa Bazei
în stres susţinut - schimbarea Fazei
Faze trăite (Stagii)
6. ETAJUL DE DEASUPRA FAZEI CURENTE
Importanţa primelor trăsături secundare
Cum interpretăm povestea şi condominiul lui Robin
7. PROBLEME PSIHOLOGICE, EMOŢII AUTENTICE ŞI SCHIMBAREA DE FAZĂ
Probleme psihologice - problema corespunzătoare fiecărei Faze
Furia, problema Fazei de Empatic
Durerea pierderii, problema Fazei de Gânditor
Teama, problema Fazei de Perseverent
Autonomia, problema Fazei de Imaginator
Intimitatea, problema Fazei de Promotor
Responsabilitatea, problema Fazei de Rebel
Rezonanţa cu trecutul | reactivarea problemelor psihologice
8. DE CE SCHIMBĂM FAZA
Etapele de dezvoltare din copilărie şi legătura acestora cu fazarea
Etape de dezvoltare
Etapa de dependenţă
Etapa de contact
Etapa de încredere
Etapa de soluţii
Etapa de independenta
Etapa de relaţii
Aplicaţii în coaching
9. TRĂSĂTURILE SECUNDARE
Liftul în coaching - Un tur prin imobil
Partea a 2-a. COACHING CU PROFILUL DE PERSONALITATE
10. STILURI DE MANAGEMENT
Folosirea celor patru stiluri de management în coaching
Autocratic
Democratic
Binevoitor
Laissez-faire
Stiluri de management în grupuri
Stiluri de management de adoptat şi de evitat cu fiecare tip de personalitate
11. SUNTEM PE ACEEAŞI LUNGIME DE UNDĂ?
Canalele de comunicare şi Părţile personalităţii
Părţile personalităţii în comunicare
Canale de comunicare
Canalul Interventiv
Cuprins:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu