22/01/2018

COMUNICARE SI COMPORTAMENT ORGANIZATIONAL

Autor: Mircea Oancea (coord)
Editura Printech
An aparitie : 2010
Editia I
ISBN 978-606-521-573-3
Nr pagini : 110
Format 130 x 200
Anticariat
La data postarii nu am gasit oferte de vanzare a acestei carti
Disponibilitate BCU
Download pdf pe scribd



Cuprins:

Bruno Ştefan - Valorile întreprinzătorilor şi potenţialilor antreprenori din mediul rural  3
Beatrice Adriana Balgiu - Cultura şi climat organizaţional şi influenţele lor asupra creativităţii  25
Alina Caprioara - Comunicare şi manipulare în cadrul discursului jurnalistic 33
Codrin Scutaru - Marketingul pentru sectorul public 49
G. G. Constandaehe - Anonim şi onest în manageriat  56
Mihai Florin Căprioară - Comunicare şi succes în discursul politic  61
Sorin Adam Matei — Collaboration and Communication in Online Environments: A Social Entropy Approach  78
Mircea Oancea - Sofism şi paradox în argumentare  93
Mircea Oancea - Modele structurale ale comunicării la Lucien Sfez  102
         Grupul de modele reprezentative 102
         Grupul de modele expresive 104
         Grupul modelelor de comunicare postmodernă 106

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu