Autor: Dan Popescu, Cristina State
Editura ASE
Colectia Management
An aparitie : 2014, 2017
Editia ?
ISBN 978-606-34-0152-7
Nr pagini : 184
Format 130 x 200
Pretul la data postarii :23,80 lei la Editura
Disponibilitate BCU
Descrierea editurii:
Cartea abordeaza problematica raporturilor interpersonale in afaceri, in general, si in negocieri, in special. Trecerea de la stiinta influentarii interlocutorului la arta manipularii (sau a adoptarii deciziilor) acestuia reprezinta nucleul acestei lucrari.
Sunt redate multiple aplicatii (studii de caz, teste-grila si jocuri de roluri) aferente celor mai eficiente modalitati de abordare a interlocutorilor, ca rezultanta a aplicarii unor elemente specifice programarii neurolingvistice si analizei tranzactionale. De asemenea, lucrarea cuprinde aplicatii practice aferente unor strategii, tehnici si tactici de negociere, precum si regulilor de protocol in relatiile de afaceri. In finalul lucrarii sunt incluse o serie de consideratii si aplicatii referitoare la modul de redactare a dosarului de candidatura si la cel de prezentare la interviul pentru angajare.
Cuprins:
CAPITOLUL 1: PROGRAMAREA NEUROLINGVISTICĂ 11
1.1. Consideraţii teoretico-metodologice referitoare la programarea neurolingvistică 11
1.2. Subiecte supuse discuţiei 23
1.3. Studii de caz 24
1.4. Test-grilă 25
1.5. Jocuri de roluri 29
1.6. Test de autoevaluare 31
CAPITOLUL 2: ANALIZA TRANZACŢIONALĂ 37
2.1. Consideraţii teoretico-metodologice referitoare la analiza tranzacţională 37
2.2. Subiecte supuse discuţiei 44
2.3. Studii de caz 46
2.4. Test-grilă 48
2.5. Jocuri de roluri 52
2.6. Teste de autoevaluare 55
PARTEA a II-a: NEGOCIEREA ‒DE LA INFLUENŢARE LA MANIPULARE 61
CAPITOLUL 3: NEGOCIEREA 63
3.1. Consideraţii teoretico-metodologice referitoare la negociere 63
3.1.1. Negocierea: conţinut; caracteristici; etape 63
3.1.2. „Actorii” procesului de negociere; statusul negociatorului 68
3.1.3. Conduita „actorilor” şi importanţa factorilor de personalitate 69
3.1.4. Factorii fundamentali ai negocierii 71
3.1.5. Ghidul pregătirii vizitei la client, în vederea negocierii 74
3.1.6. Principii şi reguli pentru a reuşi în negocieri şi/sau în vânzări 79
3.2. Subiecte supuse discuţiei 82
3.3. Studii de caz 83
3.4. Test-grilă 84
3.5. Test de autoevaluare 89
3.6. Joc de roluri 91
CAPITOLUL 4 : NEGOCIEREA INTERCULTURALĂ 93
4.1. Particularităţi ale mediului de afaceri din diferite ţări 93
4.1.1. Particularităţi ale mediului de afaceri din România 93
4.2.2. Particularităţi ale mediului de afaceri din diferite ţări 94
4.2. Tipuri de negociatori, stiluri, tehnici şi tactici de negociere 106
4.3. Subiecte supuse discuţiei 115
4.4. Studiu de caz 116
4.5. Teste-grilă 117
4.5.1. Test-grilă referitor la particularităţile mediilor de afaceri din diferite ţări 117
4.5.2. Test-grilă referitor la tipuri de negociatori şi stiluri de negociere 121
4.6. Test de autoevaluare 125
4.7. Joc de roluri 127
CAPITOLUL 5: REGULI DE PROTOCOL ÎN RELAŢIILE DE AFACERI 129
5.1. Consideraţii generale referitoare la regulile de protocol 129
5.2. Subiecte supuse discuţiei 148
5.3. Studiu de caz 149
5.4. Test-grilă 150
5.5. Joc de roluri 153
CAPITOLUL 6: PRIMA NOASTRĂ NEGOCIERE: INTERVIUL DE ANGAJARE 155
6.1. Consideraţii generale referitoare la interviul în vederea angajării 155
6.2. 30 de posibile răspunsuri la celebra întrebare „Ce ştiţi să faceţi?” 163
6.3. Subiecte supuse discuţiei 165
6.4. Studii de caz 166
6.5. Test-grilă 167
6.6. Teste de autoevaluare 173
6.6.1. Autodiagnosticarea capacităţilor de a suporta propria persoană 173
6.6.2. Autodiagnosticarea preocuparii pentru crearea imaginii de sine 176
6.7. Jocuri de roluri 179
BIBLIOGRAFIE SELECTIVĂ 181
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu