Editura Paideia
Colectia Studii sociale
An aparitie : 2012
Editia I
ISBN 978-973-596-749-9
Nr pagini : 262
Format 140 x 200
Pretul la data postarii : 38,15 lei la Editura, 60 lei la librarie.net, 57 lei la carturesti
Disponibilitate BCU
Descrierea editurii:
Cartea se adresează deopotrivă profesioniștilor din domeniul comunicării, pentru care poate reprezenta un serios ghid de practici, cât și publicului larg. Informațiile prezente în această lucrare sunt ilustrate cu talent de graficianul Dan Rebegea.
„Dacă oamenii o folosesc în scopul de a face rău, într-un scop imoral, non-etic, manipularea este desigur ceva rău, dar dacă scopurile în care folosesc tehnicile sunt unele pozitive, pentru a-i ridica pe oameni la idealuri nobile sau practice, atunci, fără niciun fel de discuție, putem vorbi de binefacerile manipulării.“ - Mihai Dumitrescu.
Cuprins:
Preambul 7
Conceptul de manipulare 9
A cui este manipularea? 13
Treptele influenţei: informare, convingere, manipulare 17
Aici am rămas 36
Limbajele influenţei 67
Limbajul verbal 74
Limbajul verbal: Structura formală şi cea logică a comunicării verbale 86
Şapte paşi spre influenţă 99
Presiunea negativă şi presiunea prin recompense 117
Presiunea pozitivă 123
Principiile influenţei pozitive în psihologie 131
Limbajele nonverbale şi paraverbale
Comunicare nonverbală şi inteligenţa emoţională 150
Inteligenţa emoţională 165
Inteligenţa emoţională: Cei cinci paşi în IE 175
Conceptul de manipulare 9
A cui este manipularea? 13
Treptele influenţei: informare, convingere, manipulare 17
Aici am rămas 36
Limbajele influenţei 67
Limbajul verbal 74
Limbajul verbal: Structura formală şi cea logică a comunicării verbale 86
Şapte paşi spre influenţă 99
Presiunea negativă şi presiunea prin recompense 117
Presiunea pozitivă 123
Principiile influenţei pozitive în psihologie 131
Limbajele nonverbale şi paraverbale
Comunicare nonverbală şi inteligenţa emoţională 150
Inteligenţa emoţională 165
Inteligenţa emoţională: Cei cinci paşi în IE 175
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu