Autor: Rudolf Dreikurs
Editura IPPA
Colectia In afara colectiilor
An aparitie : 2011
Editia I
Editia originala: Children: The Challenge : The Classic Work on Improving Parent-Child Relations--Intelligent, Humane & Eminently Practical 1964
Traducerea Anda Pacurar
ISBN 978-606-92430-2-2
Nr pagini : 322
Format 130 x 200
Pretul la data postarii : 35,91 lei la librarie.net
Descrierea editurii: (sursa psihocenter)
Editura IPPA
Colectia In afara colectiilor
An aparitie : 2011
Editia I
Editia originala: Children: The Challenge : The Classic Work on Improving Parent-Child Relations--Intelligent, Humane & Eminently Practical 1964
Traducerea Anda Pacurar
ISBN 978-606-92430-2-2
Nr pagini : 322
Format 130 x 200
Pretul la data postarii : 35,91 lei la librarie.net
Descrierea editurii: (sursa psihocenter)
O lucrarea clasica despre imbunatatirea relatiilor parinte-copil -- inteligenta, umanista si eminamente practica
Cartea este bazata pe experienta de-o viata de lucru cu copiii – problemele lor, placerile lor, provocarile lor. Dr. Rudolf Dreikurs, cel care a continuat si dezvoltat Psihologia Individuala a lui Alfred Adler, specializat în lucrul cu copiii, prezinta un program usor de urmat care-i învata pas cu pas pe parinti cum sa rezolve problemele comune care apar de la nastere si pâna la adolescenta. Cartea te poate ajuta sa intelegi mai bine actiunile copiilor, ghidandu-te catre o educatie eficienta si durabila:
-Castigarea cooperarii si respectului copiilor-Oprirea accidentelor fara sens si nepasarii-Gestionarea geloziei si luptei-Descurajarea obiceiurilor proaste-Depasirea propriilor tale frici
Rudolf Dreikurs (n. 1897, Vienna – d.1972, Chicago) a fost psihiatru si educator care a dezvoltat psihologia individuala adleriana într-o metodă pragmatică pentru înțelegerea comportamentului inadecvat la copii și pentru stimularea comportamentului cooperant, fără pedeapsă sau recompensă. El a sugerat că un comportamentul uman neadecvat este rezultatul sentimentului de lipsă de apartenență la grupul social. Când se întâmplă acest lucru, copilul acționează din unul dintre cele patru „țeluri greșite”: atenție necuvenită, putere, răzbunare sau evitare (inadecvare). Scopul său general a fost ca elevii să învețe să coopereze în mod rezonabil, fără a fi penalizați sau recompensați, si sa se simta contribuitori valoroși la clasă.
În 1952, Dreikurs a fondat Societatea Nord-Americană de Psihologie Adleriană, in cadrul careia a fost un lider activ până la moartea sa. Sursa Wikipedia
Cuprins:
Cuvănt inainte VIII
Dilema noastră actuală 1
Inţelegerea copilului 10
Incurajarea 33
Scopurile greşite ale copilului 53
Eroarea pedepsei şi a răsplăţii 64
Folosirea consecinţelor logice şi naturale 72
Fii ferm fără a domina 82
Arată-i respect copilului 87
Introdu respectul pentru ordine 92
Trezeşte-le respectul pentru drepturile altora 99
Elimină critica şi minimalizează greşelile 102
Menţine rutina 112
Fă-ţi timp pentru educare 117
Căştigă cooperarea 122
Evită acordarea atenţiei nemeritate 133
Evită lupta de putere 139
Retrage-te dln conflict 148
Acţiune! Nu vorbe 155
Nu prinde muşte 164
Fă pe plac cu grijă: ai curajul de a spune „nu" 167
Evită primul impuls: Fă neaşteptatul 173
Abţine-te să supraprotejezi 179
Stimulează independenţa 184
Nu te certa! 192
Nu te lăsa impresionat de frici 206
Vezi-ţi de treaba ta 215
Să nu-ţi fie milă 227
Fă cereri rezonabile şi rare 238
Fă ce spui-fii consecvent 242
Pune totul in aceeaşi barcă 247
Ascultă 252
Ai grijă la tonul vocii tale 256
Ia-o uşor 258
Redu obiceiurile proaste 265
Distrati-vă impreună 271
Fă fată provocării televizorului 275
Foloseşte religia cu intelepciune 279
Vorbeşte cu ei, nu Ior 283
Consiliul de familie 289
Noile principii de creştere a copilului 294
Appendix:Aplică noile abilităti 296
Alte lucrări recomandate 323
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu