Editura Publica
An aparitie :2009
Traducerea Sorin Tofan
ISBN 978-973-1931-04-3
Nr pagini :216
Format 165 x 235
Pret : 37,05 lei la Editura,
37,05 lei la elefant ,37,10 lei la librarie.net
Disponibilitate BCU
Descrierea
editurii:
Trăim
în aglomeraţie. Trăim într-o aglomeraţie de mesaje publicitare. Cu o
ironie amară, Mark Hughes observa în cartea sa despre buzz-marketing că
“oamenii dorm mai puţin, muncesc mai mult şi se simt inundaţi de cele
peste o mie de mesaje publicitare cu care este bombardat fiecare din
noi, în fiecare zi”.
Trăim
într-o aglomeraţie de memo-uri şi rapoarte. Mulţi dintre noi producem
zilnic texte pentru a convinge pe cineva despre ceva.
Cum
ne putem croi drumul în această avalanşă? Cum ne putem asigura că
mesajul nostru are impact şi mai ales un impact rapid asupra publicului?
În primul rând cu un text inteligent, simplu şi artistic.
În primul rând cu un text inteligent, simplu şi artistic.
Dominic
Gettins vă explică tehnicile şi principiile care asigură succesul şi
eficienţa unui text publicitar. Şi vă explică pentru fiecare tip de
canal de comunicare: TV, radio, poster, newsletter, direct mailing,
comunicat de presă şi chiar pentru memo-uri şi rapoarte.
Trebuie să citeşti Cum să scrii reclame de succes chiar dacă nu lucrezi în publicitate. Cele opt reguli şi fiecare din textele analizate în carte îţi rafinează scrisul!
"Ca
şi Wally Ollins, cu al său Manual de Branding, Dominic Gettins alege,
din postura de expert confirmat şi răs-confirmat, să scrie o lucrare în
genul "how to", dominându-şi, probabil, pornirile către o lucrare mai
complexă, teoretizantă şi/sau sofisticată.
Îmi
place acest gen, al eroului civilizator, care îşi dă seama că între
gloria personală într-un cerc restrâns şi un lucru care aduce lumina
unui mult mai numeros grup de oameni, alegerea trebuie să fie una
matură. Bravo lui Gettins şi bravo vouă, tuturor celor ce mai citiţi, în
putinul timp liber pe care ni-l mai lasă epoca informaţiei. Iar daca
vreţi să ştiţi ceva despre copywriting şi nu aveţi decât 2 ore la
dispoziţie, asta e lucrarea potrivită.
Nu
în ultimul rând, bravo Publica - astăzi, în România, singurul editor
care ştie cum se scrie o reclamă de succes: cărţi frumoase şi plăcute la
pipăit, traduceri atente şi fără greşeli PLUS un ritm de apariţii
suficient de alert încât să-i rămâi fidel de la o carte la alta."
Sorin Trâncă
Cuprins:
Mulţumiri 5
Cuvânt înainte 9
Introducere 15
Acest ghid 23
Timpul 29
Opt reguli
de copywriting 31
Cum să ieşi
în evidenţă 34
Înapoi la
reguli 42
Cu cine
vorbeşti? 44
Regula
numărul unu: cunoaşte-ţi publicul-ţintă 44
Mass-media 58
Regula
numărul doi: fă cercetare 58
Bani 59
Metode de
producţie 60
Conţinut 62
Regula
numărul trei: răspunde cerinţelor briefului 66
Planificarea 67
Tonul
comunicării 80
Campanii 88
Regula
numărul patru: fii relevant 93
Metafora 95
Regula
numărul cinci: fii obiectiv 105
Regula
numărul şase:: fă ca lucrurile să fie simple 113
Douăzeci de
lucruri de evitat 117
Regula
numărul şapte: cunoaşte-ţi mediul 136
Radioul 137
Textul de
presă 140
Noile
mijloace de comunicare 152
Televiziunea
158
Regula
numărul opt: fii ambiţios 163
Sfârşitul
restricţiilor166
Fii original
168
Concluzii 177
Folosirea
copywriterilor liber profesionişti 178
Puterea
cuvintelor 182
Exemple 189
Reclamele
bune 190
Lectură
suplimentară 208
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu