Autor: Brian Tracy, Dan Strutzel
Editura For You
An aparitie : 2019
Editia I
Traducerea Daniela Andronache
ISBN 978-606-639-278-5
Nr pagini : 192
Format 130 x 200
Editia I
Traducerea Daniela Andronache
ISBN 978-606-639-278-5
Nr pagini : 192
Format 130 x 200
Pretul la data postarii : 26,25 lei la Editura, 32 lei la eusunt, 35 lei la libris
Descrierea editurii:
Mintea umana este ca un lacat cu cifru. Atunci cand comunici defectuos – prin palavrageala, ascultare inadecvata sau insistenta –, este ca si cum combini fara nicio noima numerele din mecanism. Dar daca iti dezvolti abilitatile-cheie ale influentei, este ca si cum ai cunoaste combinatia exacta a lacatului si capeti astfel acces la constiinta altei persoane – sau la a ta.
Influenta este una dintre cele mai importante abilitati pe care trebuie sa si le dezvolte oricine. Fara ea, relatiile umane sunt ineficiente, in cel mai bun caz, si dezastruoase, in cel mai rau caz. Indiferent daca incerci sa-ti comunici ideea de afaceri unui investitor, daca iti incurajezi copiii sa-ti adopte valorile morale ori sa se elibereze de dependenta pe care o au de navigarea fara sfarsit pe internet, nu vei convinge pe nimeni de nimic daca nu ai deprins stiinta influentarii.
Cartea Stiinta influentei iti ofera combinatia potrivita pentru orice tip de blocaj. Reputatul Brian Tracy iti arata solutia perfecta pentru rezultate incredibile: relatii personale mai fericite, mai multe vanzari, parteneriate mai profitabile si o capacitate crescuta de a-ti mentine angajamentele importante pentru tine.
Brian Tracy este presedinte si CEO al Brian Tracy International, o companie specializata in trainingul si dezvoltarea indivizilor si a companiilor. A oferit consultanta unui numar de peste 1.000 de companii si, in calitate de speaker si leader de seminarii, vorbeste anual unui numar de peste 250.000 de oameni. Este autorul a peste 70 de bestselleruri traduse in 42 de limbi de circulatie internationala.
Cuprins:
Prefaţă Seria de conversaţii dinamice 5
Introducere 7
Capitolul 1 De ce este influenţa atât de specială 11
Capitolul 2 Cele mai importante 10 calităţi ale oamenilor influenţi 43
Capitolul 3 Impostori influenţi 69
Capitolul 4 Influenţa în era digitală 93
Capitolul 5 Influenţa în vânzări 129
Capitolul 6 Influenţa în relaţii 155
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu