luni, 28 decembrie 2015

DRIVE. Ce anume ne motivează cu adevarat

Autor : Daniel Pink
Editura Publica
Colectia Co-lectia de leadership
An aparitie : 2011
Traducerea Dan Bălănescu
ISBN 978-973-1931-89-0
Nr pagini : 264
Format 130 x 200
Pretul la data postarii : 39,20 lei la Editura, 39,20 lei la elefant ,44,10 lei la librariaonline
Disponibilitate BCU


Descrierea editurii:
Majoritatea oamenilor cred că cea mai bună metodă pentru a motiva este utilizarea unor recompense precum banii – abordarea de tip „recompensă şi pedeapsă”. Este o greşeală, ne spune Daniel H. Pink. În Drive, una dintre cele mai provocatoare şi convingătoare cărți ale ultimilor ani, el susţine că secretul satisfacţiei şi performanţei superioare – la serviciu, la şcoală şi acasă – este nevoia profund umană de a ne dirija propriile vieţi, de a învăţa şi de a crea lucruri noi, de a deveni mai buni şi de a face din lume un loc mai bun.
Printr-un recurs la patru decenii de cercetare ştiinţifică asupra motivaţiei umane, Pink ne arată distanţa dintre ceea ce susține ştiinţa şi ceea ce face economia – şi modul în care această discrepanţă afectează toate aspectele vieţii umane. Daniel Pink analizează trei elemente ale adevăratei motivaţii – autonomia, perfecţionarea şi scopul – şi oferă soluţii inteligente şi surprinzătoare pentru punerea lor în practică, într-o carte remarcabilă care va schimba modul în care gândim şi trăim.

Cuprins:
Cuvânt înainte 7
Introducere 9
      Complicatele probleme ale lui Harry Harlow şi Edward Deci

PARTEA ÎNTAI: UN NOU SISTEM DE OPERARE
1. Ascensiunea si declinul Motivaţiei 2.0   23
2. Şapte motive pentru care (adesea) recompensele şi pedepsele nu dau rezultate  43
2A.  ...Şi situaţiile speciale în care o fac  71
3. Tipul I şi Tipul X   81

PARTEA A DOUA: CELE TREI ELEMENTE
4. Autonomia  97
5. Perfecţionarea  125
6. Scopul  149

PARTEA A TREIA: INSTRUMENTARUL TIPULUI I
      Ce se găseşte în instrumentar 171
      Tipul I pentru persoane: nouă strategii pentru a vă trezi motivaţia 173
      Tipul I pentru organizaţii: nouă modalităţi de îmbunătăţire a companiei, oficiului sau grupului 183
      Filozofia zen a remunerării: plătiţi-vă angajaţii în stiluI Tipului I  191
      Tipul I pentru părinţi şi educatori: nouă idei pentru ajutarea copiilor noştri  195
      Bibliografia Tipului I: cincisprezece cărţi esenţiale  207
      Ascultaţi-i pe guru: şase gânditori economici care au înţeles  219
      Planul de sănătate de Tip I: patru sfaturi pentru a ajunge (şi a rămâne) motivaţi pentru a exersa  227
      Rezumat  229
      Glosar 235
      Ghid de conversaţie: douăzeci de iniţiatori de conversaţie pentru a vă menţine gândirea şi dialogul active  239
      Descoperiţi mai multe - despre voi inşivă şi despre acest subiect 243

Multumiri  245
Note  247



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu