Autor : Ioan Iacob, Mihai Radu Iacob
Editura Casa Editoriala Demiurg
Colectia Dynamis
An aparitie :2008
ISBN 978-973-152-121-3
Nr pagini :250
Pret : 35 lei la Editura, 39,50 lei la librarie.net
Disponibilitate BCU
Descrierea
editurii:
Prin procesul comunicarii sportive se satisfac legaturile sociale, cu
intelesurile majore ale intelegerii dintre doua sau mai multe Entitati
Umane, care emit o informatie, o percep si ii ofera un sens: Emitent si
Public.
Mijloacele de comunicare sportiva au o finalitate simbolica: cand se cerceteaza comunicarea sportiva, trebuie mentionate mijloacele de comunicare, metaforice si simbolice, care deosebesc fiintele umane de cele animale.
Mijloacele de comunicare sportiva au o finalitate simbolica: cand se cerceteaza comunicarea sportiva, trebuie mentionate mijloacele de comunicare, metaforice si simbolice, care deosebesc fiintele umane de cele animale.
Cuprins:
I. ACTUL DE COMUNICARE SPORTIVĂ 9
A. ENTITĂŢI UMANE
ÎN COMUNICARE SPORTIVĂ 33
B. INFORMAŢIA ÎN
SPAŢIU ŞI ÎN TIMP ÎN COMUNICAREA SPORTIVĂ 51
C. LEGI SPECIFICE
COMUNICĂRII SPORTIVE 73
D. FAIR-PLAY-ul
ÎN COMUNICAREA SPORTIVĂ 88
E. CODUL SPECIAL
DIN COMUNICAREA SPORTIVĂ 104
F. DE CE COMUNICAREA
SPORTIVĂ ? 121
II. ALTE ASPECTE ALE COMUNICĂRII SPORTIVE 133
III. IMPORTANŢA MODIFICĂRILOR ÎN COMUNICAREA
SPORTIVĂ 147
Bibliografie
181
Indice
de persoane (Alexandrina Ioniţă)185
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu