Editura All
Colectia management si comunicare
An aparitie :2008
ISBN 978-973-571-747-6
Nr pagini :232
Format 130 x 200
Pret : 24,90 lei la Editura,17,43
lei la elefant ,29,20 lei la librarie.net
Disponibilitate BCU
Descrierea
editurii:
Este o carte despre branduri, creativitate, comunicare şi publicitate. Conţine numeroase exemple din viaţa marilor companii şi o serie de ilustraţii, în special pentru diverse sloganuri şi afişe publicitare utilizate de către companii. Cartea se adresează managerilor de la orice nivel organizaţional, dar şi profesorilor/studenţilor de la facultăţile economice sau cele de comunicare.
Recenzie de Gia Codrescu aici
Este o carte despre branduri, creativitate, comunicare şi publicitate. Conţine numeroase exemple din viaţa marilor companii şi o serie de ilustraţii, în special pentru diverse sloganuri şi afişe publicitare utilizate de către companii. Cartea se adresează managerilor de la orice nivel organizaţional, dar şi profesorilor/studenţilor de la facultăţile economice sau cele de comunicare.
Recenzie de Gia Codrescu aici
Cuprins:
Capitolul 1
Redefinirea
noţiunii de creativitate în mediul actual de marketing 1
Capitolul 2
Protecţia
împotriva banalizării brandului 23
Capitolul 3
Lupta pentru
imaginea brandului tău 39
Capitolul 4
Stabilirea
şi gestionarea unui avantaj în cadrul unui domeniu 57
Capitolul 5
Soluţionarea
unor probleme serioase de branding 73
Capitolul 6
Renaşterea
unui brand deja consacrat 87
Capitolul 7
Revigorarea
unui brand matur 107
Capitolul 8
Alegerea
celui mai bun mijloc de comunicare a unui mesaj 125
Capitolul 9
Promovarea
unei reţele de afaceri sub un brand unic 147
Capitolul 10
Redimensionarea
angajamentului consumatorului 163
Capitolul 11
Lecţiile
învăţate 185
Referinte 201
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu