Autor: Jason Harris
Editura Life Style
Colectia In afara colectiilor
An aparitie :2020
Editia I
Editia originala: The Soulful Art of Persuasion: The 11 Habits That Will Make Anyone a Master Influencer
Traducerea Dragos Tudor
ISBN 978-606-789-234-5
Nr pagini : 296
Format 130 x 200
Pretul la data postarii : 33,15 lei la Editura, 31,20 lei la elefant, 39 lei la libris
Descrierea editurii:
Intr-o epoca a neincrederii, Arta emotionala a persuasiunii te invata sa devii un maestru al influentei, cultivandu-ti obiceiuri care intaresc caracterul si sunt esentiale pentru dezvoltarea personala, dar si pentru succesul durabil in afaceri. Nu este o carte cu ponturi si sfaturi de viata. Arta emotionala a persuasiunii ajuta la dezvoltarea obiceiurilor de care ceilalti isi doresc sa fie influentati. Cartea porneste de la o idee radicala: persuasiunea nu se bazeaza pe fapte si argumente, ci numai pe caracterul personal.
Jason Harris sustine ca, in secolul XXI, persuasiunea autentica se intemeiaza mai mult pe dezvoltarea caracterului decat pe tactici facile de lingusire, manipulare si castig pe termen scurt. Se sprijina mai degraba pe captivare decat pe insistenta; pe dezvoltarea empatiei si comunicarea valorilor. Pornind de la experienta sa si de la cele mai noi cercetari privind increderea, influenta si formarea obiceiurilor, Harris arata ca daca esti persuasiv intr-o cultura macinata de amagire inseamna ca respingi etosul actiunii repezite si te dedici angajamentului de a-ti etala cel mai profund eu si de a adopta o abordare pe termen lung.
Jason Harris este CEO al agentiei de publicitate Mekanism si cofondator al Creative Alliance. Colaboreaza indeaproape cu clientii recurgand la un amestec de suflet si stiinta, pentru a crea campanii care provoaca si captiveaza publicul. Sub conducerea sa, Mekanism a fost inclusa in lista celor mai bune agentii realizata de Ad Age si a fost nominalizata de doua ori in topul celor mai bune locuri de munca si topul Creativity 50, realizat de 4A. Harris a fost inclus in topul celor mai influenti 10 lideri cu impact social, precum si in lista celor "100 de oameni care dau maretie publicitatii". Metodele sale sunt studiate la Harvard Business School.
Cuprins:
Punctul de pornire 9
PRINCIPIUL 1. Original
1. Intoarce-te si infrunta neobisnuitul 21
2. Puterea persuasiva a povestirii 42
3. Nu fi niciodata pus pe finalizarea contractului 69
PRINCIPIUL 2. Generos
4. Ofera-te celorlati 107
5. Atragerea pozitivitatii 124
6. Doar putin respect 146
PRINCIPIUL 3. Empatic
7. Nu e vorba despre mine, ci despre noi 171
8. Imperativul colaborarii 189
9. Terenul comun 207
PRINCIPIUL 4. Emotional
10. Importarea vanarii abilitatilor 229
11. Iisus personal 250
Cuvant de incheiere 271
Multumiri 279
Note 281
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu