Autor : Flaviu Calin Rus
Editura Institutul European
Colectia Universitaria
An aparitie :2009
ISBN 978-973-61-1579-0
Nr pagini :212
Format 140 x 190
Pret : 24 lei la Editura,
21,60 lei la elefant ,24 lei la librarie.net
Disponibilitate BCU
Descrierea
editurii:
Volumul de fata se
adreseaza cu preponderenta cursantilor din cadrul masteratelor de PR,
dar si studentilor din anii terminali de la sectiile de Comunicare si
Relatii Publice. Este o lucrare prin care am incercat sa punem in
evidenta mai multe viziuni si modele de desfasurare a campaniilor de PR
si, de asemenea, am incercat sa elaboram un model propriu de derulare a
unor astfel de campanii. Suntem bucurosi ca aceasta lucrare, care
dezbate tema campaniilor si a strategiilor de PR, este prima de acest
fel, aparuta in cadrul Catedrei de Comunicare si Relatii Publice a
Facultatii de Stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii, UBB.
Consideram ca volumul va contribui la standardizarea proceselor care au
loc pe parcursul derularii campaniilor de PR, standardizare utila
intregii noastre societati.
Calin Flaviu Rus
Flaviu Calin Rus este lector doctor, seful catedrei de Comunicare si Relatii Publice a Facultatii de stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii, Universitatea "Babes-Bolyai", Cluj-Napoca. De acelas autor:
Introducere in stiinta comunicarii si a relatiilor publice, Institutul European 2002
PR politic, Institutul European 2006
PR Trend : teorie si practica în publicitate si relatii publice (coord), Tritonic 2007
Campanii si strategii de PR, Institutul European 2009
Cuprins:
Capitolul 1
Consideraţii generale asupra PR / 9
Capitolul 2
Agenţia de PR - departamentul de imagine / 27
2.1. Atribuţii
ale consilierului PR în cadrul comunicării intersistemice / 35
2.2. Atribuţii
ale consilierului PR în cadrul comunicării intrasistemice / 37
2.3. Sediul şi
dotările departamentului de imagine / 38
Capitolul 3
Modele de strategii şi campanii de PR / 43
Capitolul 4
Tipuri de campanii de PR / 53
4.1. Campania de
conştientizare / 55
4.2. Campania de
informare / 56
4.3. Campania de
educare publică / 57
4.4. Campania de
reîntărire atitudinală / 59
4.5. Campanii de
schimbare a atitudinilor / 60
4.6. Campania de
modificare a comportamentului / 63
4.7. Alte tipuri
de campanii / 65
Capitolul 5
Campania de PR - caracteristici generale / 79
Capitolul 6
Etapa I • Analiza situaţională contextuală
complexă -evaluarea primară de amănunt / 89
Capitolul 7
Etapa II • Cristalizarea şi definirea clară a
problemei, respectiv a temei abordate de campania de PR / 99
Capitolul 8
Etapa III • Analiza situaţională referitoare
Ia problema în cauză şi la toate implicaţiile care ar putea rezulta atât din
rezolvarea, cât şi din nerezolvarea acesteia /121
8.1. Instrumente
şi metode de analiză de ordin informai / 127
8.2. Instrumente
şi metode de analiză de ordin formal /135
Capitolul 9
Etapa IV • Definitivarea şi stabilirea
obiectivelor / 147
Capitolul 10
Etapa V • Determinarea diferitelor categorii
de public-ţintă /153
Capitolul 11
Etapa VI • Alegerea strategiilor, metodelor,
tehnicilor şi instrumentelor
/163
Capitolul 12
Etapa VII • Planificare, calendar, buget / 181
Capitolul 13
Etapa VIII • Punerea în aplicare a campaniei
de PR / 189
Capitolul 14
Etapa IX • Evacuarea şi arhivarea / 195
Bibliografie / 203
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu