Editura Publica
Colectia Leadership
An aparitie : 2017
Editia I
Editia originala Radical Candor
Traducerea George Bragadireanu
ISBN 978-606-722-274-6
Nr pagini : 376
Format 145 x 205
Pretul la data postarii : 25 lei la anticariat-unu,
Disponibilitate BCU
Descrierea editurii:
Kim Scott a fost director executiv la Google și, ulterior, la Apple, unde a lucrat alături de echipa sa la un curs despre cum să fii un șef bun. În ultimii ani a devenit celebră datorită modului revoluționar în care abordează managementul eficient – sinceritatea radicală.
Scott pornește de la o idee simplă: ca să fii un șef bun, trebuie să îți pese cu adevărat și să discuți deschis. Când provoci pe cineva la o discuție fără să-ți pese, ești intolerabil de agresiv; când îți pasă de cineva, dar nu discuți deschis cu persoana respectivă, ești distrugător de empatic. Când nu ai niciunul dintre aceste două comportamente, dai dovadă de o lipsă de sinceritate de-a dreptul manipulativă.
Acest cadru conceptual simplu te poate ajuta să construiești relații mai bune la serviciu și să îți duci la îndeplinire cele trei responsabilități-cheie pe care le ai ca lider: să creezi o cultură a feedback-ului (a laudelor și a criticilor), să construiești o echipă unită și să obții un rezultat de care să fiți toți mândri.
Sinceritate radicală reprezintă un ghid pentru cei dezorientați și epuizați de ideea de management și a fost scrisă atât pentru șefi, cât și pentru cei care au de-a face cu șefi. Are la bază experiența autoarei și este prezentată sub forma unor lecții clare și ușor de aplicat de cititor. În plus, le arată managerilor cum să aibă succes și să-și păstreze în același timp umanitatea, să găsească semnificație în munca lor și să creeze un mediu în care oamenii să-și îndrăgească atât munca cât și colegii.
Cuprins:
Introducere 9
Cum să foloseşti această carte 25
PARTEA ÎNTÂI - O nouă filosofie a managementului
1. Construieşte relaţii radical sincere 31
SA FII PREZENT TRUP ŞI SUFLET LA SERVICIU
2. Cere, oferă şi încurajează ghidarea 55
CREAREA UNEI CULTURI A COMUNICARII DESCHISE
3. Să Inţelegi ceea ce o motivează pe fiecare persoană din echipa ta 89
CUM SA-I AJUŢI PE OAMENI SĂ PAŞEASCA IN DIRECŢIA VISURILOR LOR
4. Obţine rezultate in mod colaborativ 135
NU FUNCTIONEAZA SA LE SPUI OAMENILOR CE SĂ FACĂ
PARTEA A DOUA - Instrumente şi tehnici
5. Relaţii 189
CONSTRUIREA RELATIEI DE INCREDERE CU SUBORDONAŢII TAI
6. Ghidare 213
IDEI PENTRU A OBTINE/A OFERI/A INCURAJA LAUDELE ŞI CRITICILE
7. Echipă 279
TEHNICI PENTRU EVITAREA PLICTISELII ŞI SUPRASOLICITĂRII
8. Rezultate 317
LUCRURI PE CARE LE POTI FACE PENTRU A DUCE MAI REPEDE TREABA LA BUN SFÂRŞIT
Eşti gata să începi 355
Multumiri 365
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu