20/04/2023

CUM SA FII CONVINGATOR. Calitatile ascunse care te fac sa fii influent

Autor: John Neffinger, Matthew Kohut
Editura Litera
Colectia Introspectiv
An aparitie : 2017
Editia I
Editia originala: Compelling people : the hidden qualities that make us influential.
Traducerea Radu Filip
ISBN 978-606-33-1679-1
Nr pagini : 384
Format 140 x 200
Pretul la data postarii : 23,94 lei la Editura, 25,94 lei la librarie.net, 39,90 lei la carturesti
Disponibilitate BCU


Descrierea editurii:

        Cand oamenii te masoara din cap pana in picioare, ce vad? Am dori ca toti sa ne judece dupa calitatile noastre pozitive, dar majoritatea dintre noi nu credem ca beneficiem de magnetismul personal al unui Bill Clinton sau al unei Oprah Winfrey. Folosindu-se de ultimele cercetari din stiintele sociale, dar si de propria experienta dupa ce au lucrat cu personalitati din domeniul afacerilor, cu membri ai Congresului si cu castigatori de Premiu Nobel, John Neffinger si Matthew Kohut ne dezvaluie cadrul de baza pe care il folosim cu totii pentru a-i judeca pe semenii nostri.
        Aceste judecati de caracter se bazeaza pe doua calitati: forta (radacina respectului) si caldura (radacina afectiunii). Capacitatea de a proiecta forta si caldura in acelasi timp este rara – atat de rara, de fapt, incat ii invidiem si ii ridicam pe un piedestal pe acei cativa care reusesc sa o faca.
        Cum sa fii convingator demistifica acest proces, detaliind toate semnalele subtile, dar critice, care ii fac pe unii irezistibil, iar pe altii usor de uitat. Exact asa cum au procedat cu sutele lor de clienti sau la cursurile tinute la scolile de afaceri de la Harvard si Columbia, Neffinger si Kohut nu ne arata doar cum sa parem puternici si plini de caldura, dar si cum sa internalizam aceste atitudini, care ne vor face sa castigam respectul si afectiunea celorlalti.
        Plina de informatii si scrisa antrenant, Cum sa fii convingator va schimba definitiv modul in care vedeti oamenii si va va permite sa schimbati modul in care va vad oamenii.

        John Neffinger si Matthew Kohut sunt fondatori ai KNP Communications. Printre clientii lor se numara directori de corporatii, oficiali alesi si personalitati din media. Cei doi tin, in mod regulat, cursuri la universitati si sunt comentatori in media tiparita sau radiovizuala.

Cuprins:

Cum să foloseşti această carte  7
Prefaţă  9

   PARTEA I. IDEEA PRINCIPALĂ

Capitolul 1. Forţă  19
Capitolul 2. Căldură  29
Capitolul 3. Forţă vs. căldură  35
Capitolul 4. Forţă + căldură  47

   PARTEA A II-A. CE-AI PRIMIT LA NAŞTERE

Capitolul 5. Judecată pripită  59
Capitolul 6. Gen  63
Capitolul 7. Etnie  83
Capitolul 8. Vârstă  97
Capitolul 9. O privire mai atentă la înfăţişare  101
Capitolul 10. Tip corporal  117
Capitolul 11. Orientare sexuală şi identitate  121
Capitolul 12. Persoane cu deficienţe  125

   PARTEA A III-A. FOLOSEŞTE-TE DE CE AI

Capitolul 13. Alegerea îţi aparţine  131
Capitolul 14. Comunicare non-verbală  133
Capitolul 15. Spaţiu  137
Capitolul 16. Chip  165
Capitolul 17. Voce  181
Capitolul 18. Oglindire  193
Capitolul 19. Stil  197
Capitolul 20. Cuvinte  213
Capitolul 21. Forţă verbală  215
Capitolul 22. Căldură verbală: cercul  223
Capitolul 23. Forţă + căldură, cuvânt cu cuvânt  245
Capitolul 24. Aplică ce-ai aflat  257

   PARTEA A IV-A. FORŢĂ ŞI CĂLDURA ÎN LUME

Capitolul 25. în sălbăticie  277
Capitolul 26. La serviciu  279
Capitolul 27. Folosind cuvintele  303
Capitolul 28. Conducere  309
Capitolul 29. Vorbind în public  315
Capitolul 30. în politică  331
Capitolul 31. On-line  337
Capitolul 32. în iubire  343

Epilog  365
Mulţumiri  371
Indice  375

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu