14/04/2023

TI-AM ATRAS ATENTIA? Cum sa starnesti interes si sa relationezi cu oricine

Autor: Sam Horn
Editura Amaltea
An aparitie : 2017
Editia I
Editia originala: Got Your Attention?: How to Create Intrigue and Connect with Anyone
Traducerea ???
ISBN 978-973-162-174-6
Nr pagini : 236
Format 130 x 200
Pretul la data postarii : 39 lei la Editura, 39 lei la delfin, 37,05 lei la libris


Descrierea editurii:

        Știai că una din patru persoane abandonează un site și renunță să îi mai verifice conținutul dacă durează mai mult de patru secunde să se încarce?
Ne confruntăm în mod evident cu o epidemie de nerăbdare și suferim în același timp de alienare și de deficit de atenție. Și este o problema, fiindcă dacă nu poți atrage atenția oamenilor, nici nu vei reuși vreodată să stabilești o legătură cu ei.
        Sam Horn ne propune un proces prin intermediul căruia să îi surprindem în mod plăcut pe cei care iau decizii și să îi convingem că suntem persoanele potrivite cărora să le încredințeze un loc de muncă, o funcție, un proiect sau un contract. Tehnicile ei inovatoare au ajutat o mulțime de oameni să aibă succes și vor fi „ingredientul tău secret" prin care poți să câștigi încredere, să starnesti interes și să fii acceptat.

        Sam Horn este expertă în intrigă, strateg în poziționare, comunicare și branding cu o experiență de douăzeci de ani de rezultate cu clienți precum Intel, NASA, Boeing, Cisco, KPMG, British Airways, ASAE și Entrepreneurs Organization. A fost conferențiar de top la INC 500/5000.
        La noi au fost traduse:
Arta conversatieiTongue Fu!, Amaltea 2005
Ti-am atras atentia? - Cum sa starnesti interes si sa relationezi cu oricine, Amaltea 2017

Cuprins:

Introducere: Ce reprezintă programul INTRIGUE şi de ce este el important? 9

Partea I: I = INTRODUCERE: Începe cu o INTRODUCERE care să atragă atenţia 19 
Capitolul 1: Întrebări de tipul „Ştiaţi că...?" 21 
Capitolul 2: Arată-le esenţa 29 
Capitolul 3: Expune aspectele mai rar întâlnite 37 
Capitolul 4: De la „nu" la „da" 45 
Capitolul 5: Pregăteşte-te de acţiune şi nu te lăsa intimidat 51 

Partea a II-a: N = NOU: Nu e suficient să fie adevărat, trebuie să fie si NOU 59
Capitolul 6: Cum să vii cu noutăţi 61 
Capitolul 7: Fii la curent cu tot ce e nou 71 
Capitolul 8: Priveşte lumea dintr-o perspectivă diferită 79 
Capitolul 9: Stimulează gândirea cu ajutorul umorului 87 

Partea a III-a: T = TIMP alocat eficient: Câştigă încrederea celor din jur alocându-ţi eficient TIMPUL 95 
Capitolul 10: Fii concis şi vei fi luat în seamă 97 

Partea a IV-a: R = REPETABIL: Dacă oamenii nu pot REPETA, înseamnă că nu au înţeles 107 
Capitolul 11: Scrie fraze care să atragă atenţia 109 

Partea a V-a : I = lNTERACŢINARE: Nu te mulţumi să informezi, ci INTERACŢIONEAZA119 
Capitolul 12: Nu tine niciodată un monolog 121 
Capitolul 13: Poartă conversatii satisfăcătoare pentru ambele părti 127 
Capitolul 14: inlesneşte intălniri şi programe interactive 135 

Partea a VI-a: G = GENEROZITATE in acordarea atenţiei: Fii primul care ACORDĂ atenţie celorlalţi 147 
Capitolul 15: Personalizează interactiunea pentru a te conecta 149 
Capitolul 16: Ascultă-i pe ceilalţi aşa cum iţi doreşti să fii ascultat 157 

Partea a VII-a: U = UTILITATE: Ce nu poate fi transpus în acţiune nu este UTIL 167
Capitolul 17: Stabileşte relevanta temei tale in lumea reală 169 
Capitolul 18: Oferă optiuni, nu da ordine 177 

Partea a VIII-a: E = EXEMPLE: Nu spune povesti, ci prezintă EXEMPLE din viata reală 189 
Capitolul 19: Ilustrează-ţi ideile cu exemple de tipul "un căine pe petrolier" 191
Capitolul 20: Fă-i pe oameni să trăiască scena 199 
Capitolul 21: Extinde-ţi influenţa - definitiv 207 

Principiile INTRIGII 215 
Chestionarul despre INTRIGĂ 217 

Note 221 
Mulţumiri 227 
Despre autoare 229 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu