Autor: John Whitmore
Editura Publica
An aparitie : 2008, 2011,2014, ...2019
Editia a V-a
Editia originala: Coaching for Performance : the principles and practice of coaching and leadership.
Traducerea Emilia Vasiliu
ISBN 978-606-722-338-5
Nr pagini : 432
Format 145 x 205
Pretul la data postarii : 55,20 lei la Editura, 46,75 lei la elefant, 69 lei la libris
Disponibilitate BCU
pdf aici (ed. 2011)
Descrierea editurii:
Coaching pentru performanță este cartea de referință pentru orice coach, lider, manager de talente și profesionist din lume. Bestseller internațional care include celebrul model GROW, această carte reprezintă textul care a pus bazele profesiei de coaching. Explică motivele pentru care cheia stimulării productivității, creșterii și implicării este încurajarea oamenilor să dea ce au mai bun. O cultură de coaching cu sens și semnificație are potențialul de a transforma relațiile dintre organizații și angajați, respectiv de a-i susține și pe unii, și pe alții pentru a obține succesul pe termen lung.
Scrisă de pionierul industriei de coaching, Sir John Whitmore, și de cei de la Performance Consultants, lideri pe piața mondială de coaching pentru performanță, această ediție amplu revizuită și extinsă va revoluționa abordarea tradițională a culturii organizaționale. Exerciții practice noi, exemple din corporații, dialoguri de coaching și un glosar sunt câteva dintre elementele care consolidează procesul de învățare. Un capitol nou crucial ilustrează modul în care se măsoară beneficiile aduse de coaching la nivelul rezultatelor generate de investiție, ceea ce face ca această nouă ediție de referință să rămână un reper în coachingul profesional și în dezvoltarea leadershipului.
Cea mai bună introducere în coaching. Pentru a explica esența coachingului, autorul merge mai departe de enunțarea abilă a unor aptitudini. Cartea este la fel de eficientă pentru orice lider sau coach, cu sau fără experiență. Carol Kauffman, profesor la Harvard Medical School
Sir John Whitmore a fost un gânditor strălucit în leadership şi schimbarea organizaţională. A lucrat pentru companii multinaţionale cu scopul de a crea o cultură de coaching în activitatea de management şi în programele de leadership.
Cuprins:
Cuvânt-înainte 7
Prefață 11
Introducere 15
Notă pentru cititor 23
PARTEA ÎNTÂI. COACHINGUL ESTE MAI MULT DECÂT COACHING
1. Ce este coachingul? 29
2. Cum se creează o cultură de înaltă performanță 45
PARTEA A DOUA. PRINCIPIILE COACHINGULUI
3. Coachingul este inteligență emoțională pusă în practică 69
4. Managerul în calitate de coach 81
5. Un stil de coaching: parteneriat și colaborare 95
6. Conștientizare și răspundere: activarea învățării 113
PARTEA A TREIA. PRACTICAREA COACHINGULUI
7. Întrebări cu impact 133
8. Ascultarea activă 145
9. Modelul GROW 153
10. G: Gestionarea obiectivelor 163
11. R: Ce este realitatea? 183
12. O: Ce opțiuni aveți? 199
13. W: Ce veți face? 209
14. Coaching pentru sens și scop 239
PARTEA A PATRAAPLICAȚII PARTICULARE ALE COACHINGULUI
15. Sesiuni de coaching formal unu-la-unu 251
16. Coaching pentru performanța echipelor 261
17. Coaching pentru performanțe obținute prin minimalizarea pierderilor 283
18. Coaching pentru performanță la nivel de siguranță 299
PARTEA A CINCEA. ATINGEREA ADEVĂRATULUI POTENȚIAL AL COACHINGULUI
19. Măsurarea beneficiilor și a câștigului aferente investiției în coaching 311
20. Cum să declanșați schimbarea culturii 323
21. Calitățile conducerii 329
22. Treptele stăpânirii 345
23. Coaching avansat 353
ANEXA 1: Glosar de termeni de coaching 369
ANEXA 2: Trusa cu întrebări de coaching 387
ANEXA 3:Câteva soluții pentru exercițiul celor nouă puncte 403
Bibliografie 405
Mulțumiri 411
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu