Editura EuroPress Group
Colectia Psihologie & Psihanaliză
An aparitie : 2006
Editia I
Editia originala: ?
Traducerea Elena Fenoghen
ISBN 973-87956-2-1
Nr pagini : 230
Format 130 x 200
Pretul la data postarii : 16,20 lei la Editura, 14,70 lei la elefant, 21 lei la libris
Disponibilitate BCU
Descrierea editurii:
Acest cuvânt este aparte. În viaţa unui om, zvonurile joacă un rol mult mai important decât ar putea părea la prima vedere. Psihofiziologii spun că zvonurile sunt un stimul puternic pentru instinctul de orientare.
Umanitatea nu cunoştea încă vorbirea atunci când zvonurile i-au invadat viata… Ce reprezintă însă în ziua de azi zvonurile şi cum pot fi acestea folosite, pentru a-ţi schimba, în datele ei esenţiale, existenţa, puteţi afla din această carte!
Cuprins:
Prefata 7
Capitolul I
Ce sunt zvonurile 17O abordare stiintifica a conceptului 17Opinie generala despre zvonuri 20Este posibila cercetarea reala a zvonurilor? 23
Capitolul II
Tipuri de zvonuri 26Provenienta 27Gradul de risc 28Caracterul expresiv 30Caracterul informativ 36Caracterul spatial 38Caracterul temporal 40
Capitolul III
Motivele aparitiei si raspandirii barfei 44Curiozitatea nesatisfacuta 45Emotiile 48Factorul personalDespre felul in care un cutremur in India si-a dovedit utilitatea stiintifica 55De unde a aparut amanta sefului? 59Teoria schimbului 62
Capitolul IV
Inevitabila informatie eronata 64Campul informational 64Transformarea tematicii zvonului 67Cauze, mecanisme si stereotipuri 71Cauze. Limbajul 74
Capitolul V
Secrete profesionale. Modalitati de utilizare a zvonurilor 81Puterea barfei 81Detalii utile 98
Capitolul VI
Profilaxie si tratament 105Profilaxia barfei. Principii de baza 108Cum sa ne opunem zvonurilor 112Profilaxia zvonului si manipularea personalului 117
Capitolul VII
Despre zvonuri in cadrul organizatiilor 122Fluxul de informatie neoficiala 123Tematica zvonurilor intr-o organizatie 125Subdiviziuni ale organizatiei - sursa si obiect ale zvonurilor 148
Capitolul VIII
Arma conflictelor de serviciu 158Conflictele de serviciu 158Actiunea directa asupra victimei 162Actiunea indirecta asupra victimei 165Cateva cuvinte despre cauzele si profilaxia conflictelor de serviciu 176
Capitolul IX
De la vorba la fapta: Exemple ale aplicarii zvonurilor in marketing 183Buzz-marketing, word-of-mouth 184Industria barfei 190Conflictele de marketing 202Despre dragostea de oameni 207
Dictionar explicativ de termeni si notiuni 210
Bibliografie 216
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu