13/06/2023

10 MOTIVE STUPIDE CARE DISTRUG UN CUPLU

Autor: Laura Schlessinger
Editura Curtea veche
Colectia Familia la curtea veche
An aparitie : 2003, 2008
Editia a II-a
Editia originala: ?
Traducerea Elena Niculcea
ISBN 978-973-669-601-5
Nr pagini : 280
Format 130 x 200
Anticariat
Pretul la data postarii : 5-15 lei pe okazii, 8 lei la anticariat unu, 13 lei la printre carti
pdf aici


Descrierea editurii:

        „Din ce ne-am luat?“ ne întrebăm deseori după o ceartă şi recunoaştem că motivul a fost banal, prostesc, stupid. Totuşi, un astfel de motiv poate duce la despărţire, la momentul în care bine cunoscutul „ne-am luat din dragoste“ nu mai are valoare. Azi, mai multe cupluri se desfac decât se fac, femeia nu se mai mulţumeşte doar cu rolurile de mamă şi de stăpână a casei, iar bărbatul nu vrea să şi-l asume pe cel de cap al familiei. Pentru amândoi, libertatea, cariera, pasiunea sunt valori mai importante decât familia. 
        Aşa cum observă dr. Laura Schlessinger, „…se clatină totul! Modelele se dărâmă. Vârsta nu mai aduce înţelepciune. Decenţa este atacată din toate părţile!“ Autoarea cărţii 10 motive stupide care distrug un cuplu vă oferă posibilitatea de a vă recunoaşte greşelile, vă ajută să depăşiţi egoismul, priorităţile false, legăturile întâmplătoare, lupta pentru putere şi alte motive stupide care distrug relaţia de cuplu.
O frumoasă pledoarie pentru adevăratele valori familiale negate azi cu prea multă uşurinţă. 

        Dr. Laura Schlessinger, licenţiată în biologie, doctor în fiziologie şi reputat consilier matrimonial din S. U. A., este realizatoarea unei emisiuni de radio cu audienţă internaţională şi autoarea a cinci cărţi de succes, clasate pe primele locuri în topul vânzărilor de carte realizat de New York Times. Audienţa impresionantă a emisiunii sale de radio, cât şi tirajele cărţilor scrise de ea au dovedit ca Dr. Laura Schlessinger este un expert în rezolvarea lucrurilor stupide prin care oamenii îşi sabotează fericirea şi pe ei inşişi.
        La noi au fost traduse:
Zece prostii prin care barbatii isi incurca viata, Image 1999
Greselile parintilor îi pot distruge pe copii : nu faceti copii, daca nu intentionati sa-i cresteti, Curtea Veche 2004
Cum sa-ti ingrijesti sotul, CurteaVeche 2008
10 motive stupide care distrug un cuplu, Curtea Veche 2003, 2008, 2012

fragmente din uprins:

Introducere
Secrete stupide „Doamnă dr. Laura, ar trebui oare să îi spun femeii cu care mă întîlnesc că am fost managerul şi proprietarul unui bordel şi cînd ar trebui să fac asta ?“ 
Tot ceea ce este intim este si secret?
Teama de intimitate
Pâstreză pentru tine!
Cînd lucrurile s-au întîmplat deja
Dreptul de a alege
Cunoaşterea celuilalt
Trecutul este chiar aici, chiar acum
Respingerea este un lucru pozitiv!
Secretele împiedică evoluţia

A conştientiza drumul pe care l-am parcurs înseamnă a mă cunoaşte pe mine însumi
Precum „o singură fiinţă" în faţa lui Dumnezeu
II. Putere stupidă „Uneori nici măcar nu simt nevoia să am dreptate, însă NU VREAU să
greşesc."
Priorităţi stupide „în momentul acela am înţeles că noi înşine şi copiii noştri sînt cele mai
importante lucruri din lume. “ O ascultătoare a emisiunii
Fericire stupidă „De am de zile, mama mea încearcă să găsească fericirea. La început a
căutat fericirea în tatăl meu.
Justificări stupide „Aud cuvîntul « dar » de o mie de ori pe zi! întotdeauna urmează o scuză
după acest cuvînt.
8. Factorul numit „frică"
A conştientiza drumul pe care l-am parcurs înseamnă a mă cunoaşte pe mine însumi
Virginitatea: o chestiune intimă sau un secret?
Dacă nu este vorba despre sex, este vorba despre bani
Adesea, secretele sînt un simptom
Cînd ai secrete, eşti singur
Secrete pozitive
Atunci cînd secretul eşti chiar tu

2. Egoism stupid „De cîţi oameni egocentrişti este nevoie pentru a schimba un bec? De unul singur.

II. Mărunţişuri stupide
Putere stupidă „Uneori nici măcar nu simt nevoia să am dreptate, însă NU VREAU să greşesc."
Priorităţi stupide „în momentul acela am înţeles că noi înşine şi copiii noştri sînt cele mai importante lucruri din lume. “ O ascultătoare a emisiunii
Fericire stupidă „De am de zile, mama mea încearcă să găsească fericirea. La început a căutat fericirea în tatăl meu.
Justificări stupide „Aud cuvîntul « dar » de o mie de ori pe zi! întotdeauna urmează o scuză după acest cuvînt.
8. Legături stupide
Despărţiri stupide „M-am despărţit o dată de un tip pentru că sforăia în timp ce stătea in faţa televizorului.

Probleme psihologice şi emoţionale nesoluţionate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu