07/06/2023

ZIUA IN CARE M-AM IUBIT CU ADEVARAT


Autor: Andreea Savulescu
Editura Bookzone
An aparitie : 2019
Editia I
ISBN 978-606-9008-49-2
Nr pagini : 304
Format 130 x 200
Pretul la data postarii : 34,90 lei la Editura, 27,50 lei la elefant, 55 lei la libris
Disponibilitate BCU


Descrierea editurii:

        O carte-terapie care vindecă traumele trecutului și îți dă încredere în viitor. Scrisă din două perspective, personală și psihologică, te învață să îți oferi iubirea pe care simți că ceilalți nu ți-o pot da.
        Ziua în care m-am iubit cu adevărat” este a doua carte a ei, după „Trăiește autentic”, pe care a scris-o în primul rând pentru ea însăși, pentru a se vindeca de traumele și de rănile trecutului, dar și pentru cititori, care pot găsi în ea chei de gândire și de analiză a propriilor dureri. 
         Învață alături de Andreea să te iubești tu în primul rând, să te pui pe primul loc în viața ta, să faci pace cu trecutul într-un mod vindecător și asumat, nu prin negare, și să iei ce e mai bun de la viață, eliberându-te de poverile care-ți apasă pe suflet, conștient sau inconștient. 

        „Am învăţat că nu este nimic mai presus de mine în viaţa asta decât sunt eu şi că, oricâtă durere îmi aduce procesul de descoperire, el merită tot efortul, pentru că mă metamorfozează, mă transformă din larvă în fluture, unul cu aripi colorate, pregătite de zbor.
        Am învăţat că e important să mă cunosc pe mine ca să ştiu ce nevoi am şi să mi le hrănesc eu însămi, altfel mă agăţ de oameni care nu mă pot căra în spate, pentru că ei nu pot căra nici sacii lor şi că, dacă mă las pe alţii, risc să cad, să mă lovesc mai rău. Am învăţat că nu e suficient să aud, că e important să şi ascult ceea ce îmi zic cei din jur, şi, că, dacă omul îmi spune că nu vrea relaţie, nu are rost să mă zbat eu, să îl repar, să îl fac să mă dorească, să mă iubească, să mă vrea, ci trebuie să învăţ să las lucrurile aşa cum sunt, să nu forţez, să mă doresc eu.”

        Andreea Savulescu este psihoterapeut care și-a dedicat toată viața încercând să-i înțeleagă pe oameni, să-i mulțumească și să scoată la suprafață lumina din ei. 
        De acelas autor:
Traieste autentic. Lectii de fericire de la un psihoterapeut, Bookzone 2019
Aminteste-ti cine esti cu adevarat. Dincolo de ranile trecutului, Bookzone 2022

Cuprins:

Introducere  5
Mă eliberez  9
Tipare de funcţionare  13
Şi psihologii fac terapie  17
Mă întorc în trecut  21
Amintiri şi traume  25
Bate ca să demonstrezi  29
Frică şi lipsă de reper  33
Cel mai înalt om de pe pământ  39
Bucuria de a fi  45
Îmi dau voie  51
Să nu mă părăseşti  57
Despre cei trecuţi  65
Să ai grijă de copii!  75
Anxietate şi absenţă  79
Psihologii sunt perfecţi  87
Încă mai aştept  91
Abandon  97
Traume şi agresiuni  101
Visul realităţii  111
Conectare emoţională  115
Lucruri simple  121
Primul loc  125
Dimineţi cu soare  131
Rănile mele  137
Protectori şi agresori  141
Tranzacţii şi aşteptări  149
Dureri şi disocieri  155
Adevăruri şi minciuni  161
Trădarea, bat-o vina!  169
Pofte, lipsă de control  173
Panică şi importanţă  179
Proiecţii şi aşteptări  185
Timp divin  191
Vise şi interpretări  199
Iubire şi vulnerabilitate  205
Rachetele respingerii  217
Traumă de neiubire  221
Răzbunare şi durere  231
Preferată  237
Plânsul nostru cel de toate zilele  243
Somatizări, afecţiune  251
Pattern de iubire  259
Ce este dragostea  269
Indisponibilitate emoţională  277
Sfârşit  299
Postfaţă  301

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu