07/06/2023

AMINTESTE-TI CINE ESTI CU ADEVARAT. Dincolo de ranile trecutului


Autor: Andreea Savulescu
Editura Bookzone
An aparitie : 2022
Editia I
ISBN 978-606-9639-64-1
Nr pagini : 272
Format 130 x 200
Pretul la data postarii : 39 lei la Editura, 29,50 lei la elefant, 59 lei la libris



Descrierea editurii:

        Ziua in care m-am iubit cu adevarat a ajuns la inima a peste 200.000 de cititori, datorita vulnerabilitatii si sinceritatii cu care s-a deschis autoarea fata de ei. Aceasta carte nu face exceptie, Andreea Savulescu sculptand in continuare in hartie cu bucati din sufletul ei fragil de om si aparandu-se cu scutul expertizei in psihologie.
        O carte ca o radiografie a unei vieti, cu traume si rani ale trecutului, disecate minutios si analizate cu atentie, cu scopul de a le coase cu iubire si de a le pansa cu compasiune. Un proces dureros, dar terapeutic, atat pentru autoare, cat si pentru tine, ca cititor.
        Ai ocazia de a te observa si de a te oglindi in povestea autoarei, de a constientiza propriile mecanisme de autosabotare, comportamente inconstiente care au ca radacina durerea, pentru ca, la final, sa ajungi sa plantezi seminte noi, intentii pozitive si sa te cresti in acord cu nevoile tale.
 
        Ca sa poti trai, iubi si simti ca esti iubit, ca sa ai acest sens, e nevoie sa dai jos straturile care te acopera si sa te intorci la esenta ta. La cine esti tu cu adevarat, dincolo de traume. - psih. Andreea Savulescu

        Andreea Savulescu este psihoterapeut care și-a dedicat toată viața încercând să-i înțeleagă pe oameni, să-i mulțumească și să scoată la suprafață lumina din ei. 
        De acelas autor:
Traieste autentic. Lectii de fericire de la un psihoterapeut, Bookzone 2019
Aminteste-ti cine esti cu adevarat. Dincolo de ranile trecutului, Bookzone 2022

Cuprins:

CUM AM ÎNVĂŢAT SĂ-MI AFIRM EXISTENŢA  5
TREIZECI Şl CINCI  11
ÎNCĂ DESCOPĂR CINE SUNT DINCOLO DE ETICHETE  17
TRĂIESC ÎNTR-O LUME A CONTRASTELOR  23
SCRISUL E UN EXERCIŢIU DE DESCOPERIRE A SINELUI  29
ÎNVĂŢ SĂ FIU EU. CHIAR DACĂ DOARE  35
PRIN EXPUNERE Şl VULNERABILITATE. M-AM TREZIT  43
ÎN DURERE E VINDECARE  51
CĂI CĂTRE VINDECARE  61
NU EXISTĂ PSIHOLOG RĂU. DOAR INCOMPATIBIL  71
ÎNVĂŢ SĂ FAC DOAR CE SIMT. NU DIN OBLIGAŢIE  81
IUBIRE DE SINE VS EGOISM  89
MĂ IUBESC Şl ÎMI STĂ BINE  95
CEA MAI IMPORTANTĂ ZI  101
UNEORI AM ACŢIONAT DIN IUBIRE. ALTEORI DIN FRICĂ  105
CE ESTE TRAUMA?  115
SĂ SIMT IUBIREA E SCOPUL SUPREM  125
DUREREA DIN SPATELE ILUZIEI  131
ÎMI MERIT VIAŢA  137
ALEG PENTRU MINE. NU CE VOR ALŢII  143
AM FOST FIDELĂ TIPARELOR TOXICE  149
REPERELE VINDECĂRII  155
UNDE SE TERMINĂ TRAUMELE?  161
MINUNEA DE A TRĂI  165
MI-AM TRĂDAT PĂRINŢII  171
AM VRUT SĂ FAC BANI  177
TRĂIESC PREZENTUL CU TOATĂ EMOŢIA LUI  181
MĂ LAS GHIDATĂ SĂ-MI ÎNDEPLINESC MISIUNEA PE PĂMÂNT  189
MĂ BUCUR DE PROGRESELE MELE  199
MULTI-UNIVERSURI  209
ÎN SFÂRŞIT. MĂ SIMT LIBERĂ  215
E OK SĂ NU FII OK  219
OAMENII SUNT OGLINZILE NOASTRE  227
IUBIRE VS ÎNDRĂGOSTIRE  239
ÎNVĂŢ SĂ ACCEPT ÎNCHEIERILE DREPT NOI ÎNCEPUTURI  247
ÎN FINAL. IUBIREA E TOTUL  255
SFÂRŞIT  263

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu