27/06/2023

DEZVOLTA-TI INTUITIA! Exercitii practice pentru a-ti urma instinctul si a avea incredere in tine

Autor: Béatrice Millêtre
Editura Philobia
Colectia Exercitii
An aparitie : 2021
Editia I
Editia originala: ?
Traducerea Edith Negulici
ISBN 978-606-9707-27-2
Nr pagini : 96
Format 130 x 200
Pretul la data postarii : 34 lei la Editura, 25,50 lei la elefant, 27,20 lei la libris

Descrierea editurii:

        Ca o completare a cărții Intuiția – învață să îți asculți vocea interioară, Béatrice Millêtre ne propune o serie de exerciții simple, care ne vor ajuta să ne identificăm, să ne ascultăm și să ne dezvoltăm acest al șaselea simț cu care suntem cu toții înzestrați.
        Ai curajul să îți asculți intuiția, pentru că îți va spune ce îți dorești cu adevărat să devii. Ai încredere în ea, ca să ai încredere în tine. Fii tu însuți, nu ai nimic de pierdut!

        Béatrice Millêtre este doctor în psihologie neurobiologică, psihoterapeut, fondatoare și directoare a Grupului francofon de schimb de experiență în terapiile cognitiv-comportamentale. Nelimitându-se la abordările tradiționale, a propus metode inovatoare, centrate în special pe psihologia pozitivă și pe folosirea intuiției. Este formator, conferențiar și autoarea mai multor lucrări despre starea de bine emoțională. Sursa: Ed.Trei si Ed. Philobia;  Site-ul autoarei
        La noi au fost traduse:
Burn-outul copiilor. Cum sa nu-i lasam sa clacheze, Trei 2017
Dezvolta-ti intuitia! Exercitii practice pentru a-ti urma instinctul si a avea incredere in tine, Philobia 2021
Intuitia. Invata sa iti asculti vocea interioara, Philobia 2021
Ghid pentru oamenii inteligenti care se desconsidera pe nedrept si nu au incredere in fortele proprii, Philobia 2021
Ghid pentru parintii copiilor (cu adevarat) supradotati, Philobia 2021

Cuprins:

INTRODUCERE  5

1. ARHIMEDE, CEL MAI MARE INTUITIV AL TUTUROR TIMPURILOR  9
Emisfera stângă, emisfera dreaptă  10
În căutarea intuitivilor  12

2. DOVEZILE MELE  15
Jurnalul meu intuitiv  16
Intuiţie, cine eşti tu?  19

3. ÎMI ASCUT SIMŢURILE  21
Metrou, tren, GPS şi alte„chestii legate de calculatoare"  22
Chioşcul de ziare  23
Memo  23
Atenţia difuză  24

4. ŞTIU CĂ NU ŞTIU CĂ ŞTIU  25
Învăţarea din experienţă  27
Tic-tac... bum!  28
Jocul Ţ.O.M.A.P.A.N  28
Jocul cu dicţionarul  28
Vrei să fii milionar?  29

5. SUNT INTERESAT DE UN PROIECT  31
Ce este un proiect?  32
Lista proiectelor mele  33

6. ÎMI ÎNTIND ANTENELE  35
Magia internetului  36
Un spirit binevoitor (sau, cel puţin, neutru)  37
Fă zilnic un pas într-o lume care nu-ţi aparţine  38
Schimbă-ţi perspectiva  38

7. VISEZ CU OCHII DESCHIŞI  41
Ascult, fără să ascult, în timp ce ascult  43
la pauze în care să nu faci nimic  43

8. ALEG SÂ FAC ALTCEVA, PENTRU A-MI DEZVOLTA INTUIŢIA  45
Sudoku şi cuvintele încrucişate  46
Capacitatea de a face mai multe lucruri în acelaşi timp  48

9. ÎMI FAC TIMP SĂ MĂ OPRESC  49
De la birou la fotoliu  50
Creativitatea  50
Momentele mele de pauză  51
Cele zece întrebuinţări  53
Profilul psihologic  55
Sfidez timpul  56

10. Al ÎNCREDERE ÎN MINE, SUNT AICI!  57
Hărţile mentale  59
Harta mentală în practică  60

11. AM DREPTATE ATUNCI CÂND ALEG SĂ MĂ OPRESC  63
Un „obstacol" care împiedică obţinerea rezultatelor  64
Cuvinte încrucişate de nerezolvat  65

12. EU Şl CEILALŢI: CÂND ARHIMEDE DISCUTĂ CU RODIN  67
Jocul minţii  70
Primele impresii  70
Suferinţa, motorul comportamentelor noastre  71
Inversarea rolurilor  72

13. INTUIŢIA - INSTRUCŢIUNI DE UTILIZARE  77
Vizualizează-ţi scopul  79
Alege să ai o stare de spirit bună  80
Portretul  83

ÎN ÎNCHEIERE  85
BIBLIOGRAFIE  87

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu