Autor: Robert Bolton
Editura Litera
Colectia Introspectiv
An aparitie : 2021
Editia I
Editia originala: People Skills: How to Assert Yourself, Listen to Others, and Resolve Conflicts
Traducerea Cosmin Nedelcu
ISBN 978-606-33-7193-6
Nr pagini : 576
Format 130 x 200
Pretul la data postarii : 29,94 lei la Editura, 29,94 lei la elefant, 37,42 lei la libris
Descrierea editurii:
Un zid de resentimente fara glas te desparte de persoana iubita... Asisti la o disputa in care niciunul din interlocutori nu pare sa-l asculte pe celalalt... Mintea iti zboara la alte lucruri cand iti vorbeste cineva...
Cu siguranta ai avut de-a face cu asemenea situatii si probabil te-ai intrebat de multe ori cum le poti rezolva. Iata, in paginile acestei carti, un ghid care si-a dovedit valoarea in timp si care te va ajuta sa elimini diverse probleme din relatiile personale si profesionale cu cei din jur. Vei invata din el cum sa comunici mai bine, cum sa-ti imbunatatesti abilitatile de ascultare si limbajul corpului si cum sa rezolvi conflictele.
In Arta de a relationa, specialistul in comunicare si antreprenorul Robert Bolton descrie cele mai comune douasprezece bariere in calea comunicarii cu ceilalti si felul cum ele dauneaza relatiilor interpersonale intensificand atitudinea defensiva, agresivitatea sau starea de dependenta. In contrapondere, cartea prezinta metode inteligente de a depasi aceste obstacole, tehnici prin care poti dobandi capacitatea de a asculta, de a-ti exprima parerea, de a rezolva conflicte si a solutiona probleme impreuna cu ceilalti. Ele te vor ajuta sa comunici mai calm, chiar si in situatii extrem de stresante din punct de vedere emotional.
Cuplate cu atitudini precum empatia, autenticitatea si disponibilitatea de a te atasa fara sa te agati de celalalt, solutiile propuse de Robert Bolton functioneaza fara gres pentru oricine isi doreste cu adevarat sa se inteleaga cu altii si sa traiasca echilibrat.
Cuprins:
Prefaţă 9
PARTEA I. Introducere
Capitolul 1. Cum ne apropiem de ceilalţi 17
Capitolul 2. Bariere în calea comunicării 37
PARTEA A II-A. Abilităţi de ascultare
Capitolul 3. A asculta nu înseamnă doar a auzi 63
Capitolul 4. Abilităţi de ascultare reflectivă 100
Capitolul 5. De ce funcţionează răspunsurile reflective 126
Capitolul 6. Interpretarea limbajului corporal 154
Capitolul 7. Îmbunătăţirea abilităţilor reflective 176
PARTEA A III-A. Abilităţi de autoafirmare
Capitolul 8. Trei moduri de a comunica 223
Capitolul 9. Mesaje asertive în trei părţi 263
Capitolul 10. Gestionarea fenomenului „împinge-respinge" 299
Capitolul 11. Alte opţiuni de autoafirmare 333
PARTEA A IV-A. Abilităţi de gestionare a conflictelor
Capitolul 12. Prevenirea şi controlul conflictelor 383
Capitolul 13. Gestionarea laturii emoţionale a conflictului 404
Capitolul 14. Rezolvarea problemelor prin cooperare: căutarea unei soluţii elegante 434
Capitolul 15. Trei elemente esenţiale pentru comunicarea eficientă 482
Postfaţă. Paşi către o mai bună comunicare 514
Note 523
Indice 547
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu