15/02/2023

INVATA CUM SA INVETI REPEDE. Tehnici de invatare accelerata

Autor: Christian Drapeau
Editura Teora 
An aparitie : 2001, 2002, 2003, 2006
Editia a ?
Editia originala: J'apprends à apprendre
Traducerea Anca Monica Bucuresteanu
ISBN 978-973-20-0212-4
Nr pagini : 174
Format 130 x 200
Anticariat
Pretul la data postarii : 32 - 59  lei pe  okazii
Disponibilitate BCU (ed 2003)


Descrierea editurii:

        Ce inseamna invatare accelerata?

        Termenul "invatare accelerata" desemneaza orice abordare, orice atitudine, orice tehnica sau metoda care permit facilitarea invatarii si dobandirii de cunostinte noi mai repede si mai usor.

        Omul are o structura fiziologica, psihologica, psihica si neurologica proprie, bine definita sau, cel putin, proprie speciei sale. Din pacate, educatorii au tinut rareori cont de toate aceste componente pentru a crea o metoda de invatare adecvata. Rezulta de aici ca niciodata nu am invatat sa invatam.

        Este posibil ca, utilizand aceste dimensiuni fiziologice, psihologice si neurologice si, de asemenea, mediul interior si exterior, sa se creeze o stare de mare receptivitate intelectuala.

        Este ceea ce ofera tehnicile de invatare accelerata: exploatarea intregului potential si a totalitatii resurselor, astfel incat sa favorizeze o invatare optima.

        Este important de mentionat ca unele dintre aceste tehnici conduc la rezultate rapide, in timp ce altele cer un antrenament riguros si o exersare constanta si asidua.

        A invata este in sine o ucenicie si orice ucenicie cere o anumita concentrare si eforturi. Dar, mai mult decat atat, aceste eforturi trebuie sa devina interesante si productive.

Cuprins:

Introducere  VII 

1. Istoria Invăţării accelerate  1 
2. Inainte de orice, faceţi o verificare!  9 
3. Stânga... sau dreapta  26 
4. Cele şapte modalităţi ale inteligenţei  48 
5. Relaxarea... mai mult decât o destindere!  60 
6. Universul muzicii   75 
7. Vizualizare şi imagistică mentală  87 
8. Mnemotehnica  95 
9. Luarea de notiţe în imagini  116 
10. Superînvăţarea şi concertele pasive   140 
11. Lectură rapidă şi lectură... inteligentă   146 
12. Alimentaţia şi capacitatea de învăţare   164 

Referinţe  172 
Rezolvări  173 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu