Autor: Maria Condor, Nicolina Gaman
Editura Pro Universitaria
Colectia Stiinte ale educatiei
An aparitie : 2020
Editia I
ISBN 978-606-26-1086-9
Nr pagini : 232
Format 130 x 200
Pretul la data postarii : 35 lei la Editura, 28 lei la ujmag, 28 lei la librariaonline
Despre autori:
Maria Condor este Lector Universitar Doctor, Universitatea Creştină “Dimitrie Cantemir”
De acelas autor:
Psihologia varstelor, Pro Universitaria 2013
Elemente de psihopedagogie si psihosociologie (coautor), Pro Universitaria 2017
Pedagogia si psihologia educatiei.Psihopedagogia adolescentilor (coautor), Pro Universitaria 2017
Fundamentele psihopedagogiei speciale. Integrare si incluziune in sistemul de invatamant (coautor), Pro Universitaria 2020
Cuprins:
CAPITOLUL I. FUNDAMENTELE PSIHOPEDAGOGIEI SPECIALE 7
1.1. Notiuni introductive 7
1.2. Specificul activitatii psihice 19
1.2.1. Activitatea psihica - dezvoltare si regres 191.2.2. Activitatea psihica la persoanele supradotate 20
1.3. Fisa psihopedagogica - forma de cunoastere si caracterizare a copilului 25
1.4. Metode de identificare a deficientelor in psihopedagogie 33
1.5. Ramurile psihopedagogiei speciale 36
1.5.1. Psihopedagogia deficientelor mintale (de intelect) 361.5.2. Psihopedagogia deficientelor de auz 521.5.3. Psihopedagogia deficientelor de vedere 621.5.4. Psihopedagogia deficientelor de limbaj - logopedia 741.5.5. Psihopedagogia deficientelor de comportament 881.5.6. Psihopedagogia deficientelor fizice si psihomotorii 931.5.7. Psihopedagogia deficientelor de atentie - ADHD 1081.5.8. Psihopedagogia persoanelor cu polideficiente - Autismul 1291.5.9. Psihopedagogia persoanelor cu aptitudini superioare - supradotatii 134
CAPITOLUL II. INTEGRARE SI INCLUZIUNE IN SISTEMUL DE INVATAMANT 153
2.1. Copiii cu Cerinte Educative Speciale 153
2.2. Educatia integrata 156
2.2.1. Individualizarea procesului educational pentru elevii cu CES 1752.2.2. Managementul unei clasei de elevi care include si elevi cu CES 2042.2.3. Valorificarea tehnologiei informatiei si comunicatiei (TIC) in procesul educational 2062.2.4. Proiectarea didactica adaptata si pentru elevii cu CES 209
2.3. Educatia pentru diversitate 221
BIBLIOGRAFIE 225
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu