Editura Tritonic
Colectia Sociologie
An aparitie : 2020
Editia I
ISBN 978-606-749-473-0
Nr pagini : 212
Format 130 x 200
Pretul la data postarii : 30 lei la Editura, 38 lei la libraria eminescu, 38 lei la libris
Descrierea editurii:
În urmă cu 15 ani, când am intrat în industria comunicării și a publicității, nici eu și nici colegii mei de generație nu am avut mai deloc referințe și surse teoretice locale. Ne raportam toți la cărți americane și studii de caz din lumea întreagă, pentru că România abia scotea capul din întunericul propagandei.
Astăzi am avut revelația că această lucrare este cea mai bună dovadă a faptului că mediul academic și cel antreprenorial se pot susține reciproc. Mai mult decât atât, este obligatoriu ca cele două arii să colaboreze.
Agențiile și clienții acestora au această resursă extraordinară la îndemână, mediul universitar, prin intermediul căruia pot realiza cercetări, studii de caz, „așa da-uri” și „așa nu-uri” care să stea la baza campaniilor următoare de brand, produs, în comunicarea digitală, de brand personal sau în campaniile politice.
Costin Buta, Managing Director, WOPA
Dincolo de modă, comunicarea și tehnologiile au devenit indispensabile pentru toate domeniile societății moderne – fie că ne referim la business, mediul politic, cel sportiv, academic etc.
Nu exiști și nu ești competitiv dacă nu înveți să integrezi aceste aspecte, strategic, în orice activitate întreprinzi, acum sau în viitor.
Aplaud apariția acestei lucrări și mă bucur de contextul pe care aceasta ni-l oferă: acela de a sublinia valoarea școlii românești și nevoia de a ne re-apropia de studiu, așa cum ne sfătuiau părinții și bunicii noștri. Se va vedea din ce în ce mai mult că, dacă ai carte, ai și parte.
Tănase Stamule, Decan FABIZ, Academia de Studii Economice București
Dan Podaru (n. 1972) este Lector univ. dr.in cadrul departamentulului de Antropologie culturală şi comunicare din cadrul Facultatii de Jurnalism si Stiintele comunicarii din cadrul Universitatii Bucuresti. Sursa
De acelas autor
Semiotica modei. Mutatii de gen in moda contemporana, Ed. Universitatii din Bucuresti 2013
Moda, gen si identitate, Tritonic 2015
Societatea contemporana, intre comunicare artefactuala si stil (coord), Tritonic 2017
Moda, comunicare si tehnologie (coautor), Tritonic 2020
Moda, publicitate, consum (coautor), Tritonic 2022
Cuprins:
CUVÂNT INTRODUCTIV 7
PROF. UNIV. DR. VALENTINA MARINESCU
Online vs offline in relaţia genului cu moda 9
PROF. UNIV. DR. VALENTINA MARINESCU
Calitatea informaţiilor online despre sănătate din România - O trecere în revistă a situaţiei actuale 21
LECTOR UNIV. DR. DAN-NICULAE PODARU
Importanţa iconicităţii in industria ceasurilor de lux 39
LECTOR UNIV. DR. DAN-NICULAE PODARU
Semiotica, între tradiţie şi modernitate .53
DOCTOR IN ŞTIINŢELE COMUNICĂRII ELENA PRODAN
Tendinţe în profesia de relaţionist: feminizarea profesiei, interacţiunea cu alte profesii ale comunicării 69
DRD. ANDA RODIDEAL
Riscurile internetului pentru copiii şi adolescenţii din România .89
LECTOR UNIV..DR. ADEI.A RÂPEANU
Modă, femei şi politică. Viorica Vasilica Dăncilă, întâia femeie prim-ministru din România 119
DRD. AURORA MARTINIUC
Eticheta şi accesoriile digitale 145
DRD. TEODOR DUMITRACHE
Despre imagine şi manipulare: de la spirit photography la deepfake 159
DOCTOR ÎN ŞTIINŢELE COMUNICĂRII NICOLETA-ELENA APOSTOL
Practici in devenirea unui pop-star: Lady Gaga 197
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu