07/12/2023

MODA, PUBLICITATE, CONSUM


Coord: Romina Surugiu, Dan Podaru
Editura Tritonic
Colectia Comunicare media
An aparitie : 2022
Editia I
ISBN 978-606-749-582-9
Nr pagini : 312
Format 130 x 200
Pretul la data postarii : 36 lei la Editura, 44,98 lei la emag, 45 lei la libris
Disponibilitate BCU


Descrierea editurii:

        Moda, ca industrie creativă sau ca abordare culturală a curentelor sociale, va rămâne unul dintre cele mai atractive și fascinante domenii. Această fascinație ne îndeamnă să descoperim care sunt mecanismele din spatele iluziilor și conexiunile pe care moda le dezvoltă cu atât de multe alte domenii.
        Tocmai acest lucru îl reușesc autorii volumului Modă, Publicitate, Consum – să deconspire într-o manieră comprehensivă care este relația dintre modă și multe dintre ariile pe care le inspiră și de la care se inspiră: sociologia, comunicarea, perspectivele filosofico-antropologice. Studiile prezintă relaționarea cu moda prin diverse canale de comunicare și chiar impactul publicității asupra modei ca industrie și al modei ca trend asupra publicității.

        Dan Podaru (n. 1972) este Lector univ. dr.in cadrul departamentulului de Antropologie culturală şi comunicare din cadrul Facultatii de Jurnalism si Stiintele comunicarii din cadrul Universitatii Bucuresti. Sursa
        De acelas autor
Semiotica modei. Mutatii de gen in moda contemporana, Ed. Universitatii din Bucuresti 2013
Societatea contemporana, intre comunicare artefactuala si stil (coord), Tritonic 2017
Moda, comunicare si tehnologie (coautor), Tritonic 2020
Moda, publicitate, consum (coautor), Tritonic 2022

Cuprins:

Introducere 7 

SECŢIUNEA I. 
MODA, O ABORDARE INTERDISCIPLINARĂ 

MARIAN PETCU 
Luxul - un studiu de sociologie istorică 15 
DAN-NICULAE PODARU 
Pozitionarea simbolică a universului ceasurilor de lux în contextul social contemporan 111 
ANTONIO MOMOC 
Comunicarea vestimentară şi gestuală în branding şi marketing politic 123 
VALENTINA MARINESCU 
Schimbări posibile din viitorul modei şi din moda viitorului 161 
DANIEL NICA 
„Ceva nou" : modă, modernitate, actualitate 179 

SECŢIUNEA A II-A
MODĂ ŞI COMUNICARE. REPERE TEORETICE ŞI STUDII DE CAZ 

ROMINA SURUGIU 
Concepte-cheie în comunicarea modei  203 
MĂDĂLINA MORARU 
Strategii publicitare în industria modei 223 
ADRIANA STEFĂNEL 
Instrumente de măsurare a impactului industriei modei asupra societăţii şi mediului  245 
ANA-MARIA SERBĂNESCU 
Modă şi publicitate: o relaţie de simbioză 269 
MIHAI VACARIU 
Elemente simbolice în comunicarea modei 277 
DAN PODARU Şl ROMINA SURUGIU in dialog Cu CORINA BĂCANU 
Social media, influencerii şi moda în contextul contemporan 291 

Prezentarea autoarelor şi a autorilor 295 
Bibliografie selectivă 301 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu