Editura Tritonic
Colectia Comunicare media
An aparitie : 2022
Editia I
ISBN 978-606-749-582-9
Nr pagini : 312
Format 130 x 200
Pretul la data postarii : 36 lei la Editura, 44,98 lei la emag, 45 lei la libris
Disponibilitate BCU
Descrierea editurii:
Moda, ca industrie creativă sau ca abordare culturală a curentelor sociale, va rămâne unul dintre cele mai atractive și fascinante domenii. Această fascinație ne îndeamnă să descoperim care sunt mecanismele din spatele iluziilor și conexiunile pe care moda le dezvoltă cu atât de multe alte domenii.
Tocmai acest lucru îl reușesc autorii volumului Modă, Publicitate, Consum – să deconspire într-o manieră comprehensivă care este relația dintre modă și multe dintre ariile pe care le inspiră și de la care se inspiră: sociologia, comunicarea, perspectivele filosofico-antropologice. Studiile prezintă relaționarea cu moda prin diverse canale de comunicare și chiar impactul publicității asupra modei ca industrie și al modei ca trend asupra publicității.
Dan Podaru (n. 1972) este Lector univ. dr.in cadrul departamentulului de Antropologie culturală şi comunicare din cadrul Facultatii de Jurnalism si Stiintele comunicarii din cadrul Universitatii Bucuresti. Sursa
De acelas autor
Semiotica modei. Mutatii de gen in moda contemporana, Ed. Universitatii din Bucuresti 2013
Moda, gen si identitate, Tritonic 2015
Societatea contemporana, intre comunicare artefactuala si stil (coord), Tritonic 2017
Moda, comunicare si tehnologie (coautor), Tritonic 2020
Moda, publicitate, consum (coautor), Tritonic 2022
Cuprins:
Introducere 7
SECŢIUNEA I.
MODA, O ABORDARE INTERDISCIPLINARĂ
MARIAN PETCU
Luxul - un studiu de sociologie istorică 15
DAN-NICULAE PODARU
Pozitionarea simbolică a universului ceasurilor de lux în contextul social contemporan 111
ANTONIO MOMOC
Comunicarea vestimentară şi gestuală în branding şi marketing politic 123
VALENTINA MARINESCU
Schimbări posibile din viitorul modei şi din moda viitorului 161
DANIEL NICA
„Ceva nou" : modă, modernitate, actualitate 179
SECŢIUNEA A II-A
MODĂ ŞI COMUNICARE. REPERE TEORETICE ŞI STUDII DE CAZ
ROMINA SURUGIU
Concepte-cheie în comunicarea modei 203
MĂDĂLINA MORARU
Strategii publicitare în industria modei 223
ADRIANA STEFĂNEL
Instrumente de măsurare a impactului industriei modei asupra societăţii şi mediului 245
ANA-MARIA SERBĂNESCU
Modă şi publicitate: o relaţie de simbioză 269
MIHAI VACARIU
Elemente simbolice în comunicarea modei 277
DAN PODARU Şl ROMINA SURUGIU in dialog Cu CORINA BĂCANU
Social media, influencerii şi moda în contextul contemporan 291
Prezentarea autoarelor şi a autorilor 295
Bibliografie selectivă 301
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu