26/10/2022

ATENTIA, MEMORIA SI FUNCTIILE EXECUTIVE. Teorie si practica


Autor: Adina Karner-Hutuleac
Editura Didactica si Pedagogica
An aparitie : 2015
Editia I
ISBN 978-606-31-0117-5
Nr pagini : 
Format 130 x 200
Anticariat
Pretul la data postarii :  90 lei pe okazii
pdf aici



Despre autor:

        Adina Karner-Hutuleac este este doctor în psihologie, conferențiar la Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației din cadrul Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, psihoterapeut‑supervizor în propriul cabinet individual de psihologie și formator de psihoterapie sistemică de familie și cuplu în cadrul Asociației Human Center, a cărei președinte este. Domeniile sale de interes includ psihoterapia sistemică de familie, calitatea vieții pacienților cronici, psihopedagogia specialăSursa ed.Polirom
        De acelas autor:
Terapia logopedica. Implementarea mijloacelor informatice (coautor), Editura Universitatii "Alexandru Ioan Cuza", 2010
Violenta în familie. Teorii, particularitati si interventii specifice, Editura Universitatii "Alexandru Ioan Cuza", 2009
Atentia,  memoria si functiile executive. Teorie si practica, EDP 2015
Adictiile in societatea contemporana (co-coord), Polirom 2023

Cuprins:

Introducere 5 

CAPITOLUL 1 Neuropsihologia atenţiei  8 
Introducere  .8 
1.1. Definire şi clasificare  8
1.2. Funcţiile atenţiei  23 
1.3. Psihofiziologia atenţiei   27
1.4. Modele explicative ale atenţiei 32 

CAPITOLUL 2 Neuropsihologia memoriei  62 
2.1. Delimitări conceptuale .62 
2.2. Sisteme mnezice .64 
2.3. Procesele memoriei 78 
2.4 Modele explicative ale memoriei  81 

CAPITOLUL 3 Neuropsihologia funcţiilor executive 98 
3.1. Delimitări conceptuale  98 
3.2. Funcţii executive şi nonexecutive  105 
3.3. Particularitaţile metodologice de cercetare a funcţiilor executive  111 
3.4. Modele expIicative ale funcţiilor executive   115 
3.5. Evaluarea comportamentală a funcţiilor executive  127 
3.6. Relaţia dintre funcţiile executive, atenţie şi mernorie 130 

CAPITOLUL 4 Metodologia cercetarii tulburarilor cognitive la pacientii cronici 136
4.1. Introducererea problematicii de cercetare 136 
4.2. Scopul general al cercerii 136 
4 3. Obiectivele cercetarii 137
4.4. Ipotezele cercetării 137
4.5. Prezentarea subiecţilor 139 
4.6. Prezentarea instrumentelor  154  
4.7. Designul cercetării 176 
4.8. Prezentarea rezultatelor 176 
4.9. Interpretarea rezultatelor 221 

Concluzii  222 
Bibliografie  227 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu