Editura Didactica si Pedagogica
An aparitie : 2015
Editia I
ISBN 978-606-31-0117-5
Nr pagini :
Format 130 x 200
Anticariat
Pretul la data postarii : 90 lei pe okazii,
pdf aici
Despre autor:
Despre autor:
Adina Karner-Hutuleac este este doctor în psihologie, conferențiar la Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației din cadrul Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, psihoterapeut‑supervizor în propriul cabinet individual de psihologie și formator de psihoterapie sistemică de familie și cuplu în cadrul Asociației Human Center, a cărei președinte este. Domeniile sale de interes includ psihoterapia sistemică de familie, calitatea vieții pacienților cronici, psihopedagogia specială. Sursa ed.Polirom
De acelas autor:
Terapia logopedica. Implementarea mijloacelor informatice (coautor), Editura Universitatii "Alexandru Ioan Cuza", 2010
Violenta în familie. Teorii, particularitati si interventii specifice, Editura Universitatii "Alexandru Ioan Cuza", 2009
Atentia, memoria si functiile executive. Teorie si practica, EDP 2015
Adictiile in societatea contemporana (co-coord), Polirom 2023
Cuprins:
Introducere 5
CAPITOLUL 1 Neuropsihologia atenţiei 8
Introducere .8
1.1. Definire şi clasificare 8
1.2. Funcţiile atenţiei 23
1.3. Psihofiziologia atenţiei 27
1.4. Modele explicative ale atenţiei 32
CAPITOLUL 2 Neuropsihologia memoriei 62
2.1. Delimitări conceptuale .62
2.2. Sisteme mnezice .64
2.3. Procesele memoriei 78
2.4 Modele explicative ale memoriei 81
CAPITOLUL 3 Neuropsihologia funcţiilor executive 98
3.1. Delimitări conceptuale 98
3.2. Funcţii executive şi nonexecutive 105
3.3. Particularitaţile metodologice de cercetare a funcţiilor executive 111
3.4. Modele expIicative ale funcţiilor executive 115
3.5. Evaluarea comportamentală a funcţiilor executive 127
3.6. Relaţia dintre funcţiile executive, atenţie şi mernorie 130
CAPITOLUL 4 Metodologia cercetarii tulburarilor cognitive la pacientii cronici 136
4.1. Introducererea problematicii de cercetare 136
4.2. Scopul general al cercerii 136
4 3. Obiectivele cercetarii 137
4.4. Ipotezele cercetării 137
4.5. Prezentarea subiecţilor 139
4.6. Prezentarea instrumentelor 154
4.7. Designul cercetării 176
4.8. Prezentarea rezultatelor 176
4.9. Interpretarea rezultatelor 221
Concluzii 222
Bibliografie 227
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu