26/03/2023

ADEVARUL DESPRE ADOLESCENTE. Expertii raspund la intrebarile fetelor/parintilor

Autori: Karen Zager, Alice Rubenstein
Editura Trei
Colectia Psihologie practica
An aparitie : 2011
Editia I
Editia originala: The Inside Story on Teen Girls
Traducerea Oana-Marina Badea
ISBN 978-973-707-530-7
Nr pagini : 416
Format 130 x 200
Anticariat
Pretul la data postarii : 35 lei la 5carti, 20 - 25 lei pe okazii, 17,99 la targul cartii
Disponibilitate BCU

Este o carte uimitoare. Multe întrebări le-aş fi pus şi eu. I-am arătat-o şi mamei. Ne-a îmbunătăţit foarte mult relaţia. Este o carte minunată.
Erin, 15 ani

Am citit cartea şi eu, şi mama mea, şi ne-a plăcut amândurora! Am avut suişuri şi coborâşuri în relaţia noastră, dar această carte este o resursă excelentă pentru iniţierea discuţiilor şi înţelegerea dificultăţilor pe care le înfruntăm fiecare dintre noi.
Emily, 16 ani

        Dr. Alice Rubenstein este psiholog cu practica privata, fondatoare și partener al Centrului de Psihoterapie și Consiliere  Monroe din Rochester, New York, unde oferă sedinte de psihoterapie individuală, de familie și de grup pentru copii, adolescenți și adulți. Centrul oferă, de asemenea, consultanță școlilor, agențiilor de servicii comunitare și instanței de familie.  Sursa
        Dr. Karen Zager este psiholog cu practica privata in New York si este specializata in problemele adolescentilor, in parentaj si problemele de cuplu.

Cuprins:

Experţii răspund la întrebările fetelor:

Mulţumiri  9
Despre autoare  13
Introducere  15

1. Cine sunt eu? Şi de ce simt lucrurile acestea?  19
2. Ce se întâmplă cu corpul meu?  39
3. Prietene şi prieteni - de ce este totul atât de complicat?  51
4. Băieţi, dragoste şi sex. Cum hotărăsc ce să fac?  68
5. Şcoala, şcoala, şcoala - de ce este întotdeauna o problemă?  88
6. Cum să găsesc timp ca să le fac pe toate?  105
7. în toate familiile este la fel de greu de trăit?  119
8. Tulburări de alimentaţie, anxietate, depresie: cum îmi dau seama dacă am într-adevăr probleme?  135
9. Drogurile şi alcoolul: cum să evit tentaţia?  158
10. Cum va arăta viitorul meu?  175
11. De ce este atât de greu să mă "integrez"?  187
12. Părinţii mei nu mă ascultă. Cum pot discuta cu ei?  206

Experţii răspund la întrebările părinţilor:

Mulţumiri  9
Despre autoare  13
Introducere  15

1. De ce ce este atât de greu să vă înţelegeţi cu ea? Cum să vă împăcaţi şi cum să comunicaţi cu adolescentele  19
2. De ce nu poate gândi singură? Adolescentele şi grupul lor de prieteni  62
3. Voi înceta vreodată să-mi fac griji pentru ea? Vulnerabilităţile adolescentelor  92
4. Cum o pot ajuta să aibă o părere bună despre ea însăşi? Construirea forţei şi rezilienţei la adolescente  136
5. Va putea deveni vreodată o femeie independentă? Cum să ajutăm adolescentele să se pregătească pentru viitor  163

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu