Editura RTS Cluj Napoca
An aparitie : 2014
Editia I
Editia originala ?
Traducerea Loredana Mândru, Ramona Todiriţă
ISBN 978-973-1816-55-5
Nr pagini : 327
Format 145 x 225
Pretul la data postarii : 50 lei la Editura, 63 lei la pitic, 65 lei la librarie.net
Descrierea
editurii:
Părinţii au un rol important în educarea copiilor: ei fac diferenţa Această carte este scrisă pentru părinţii copiilor de toate vârstele şi transmite un mesaj foarte simplu, pe care l-am transpus în mai multe cuvinte şi imagini. Mesajul este acesta: părinţii au o contribuţie covârşitoare la performanţele copiilor lor. Această carte se referă la tot ceea ce trebuie să ştiţi ca să fiţi un părinte bun, să cunoaşteţi nevoile copiilor şi ce înseamnă performanţa şcolară, pentru a vă putea ajuta copiii.
Dacă aveţi un copil care este în regres la şcoală sau dacă vreţi să exceleze, modul în care acţionaţi în aceste sensuri are o mare infuenţă. Acest subiect trebuie discutat în mod sistematic pentru că, uneori, mai ales atunci când copiii ajung la adolescenţă, avem impresia că părerea noastră nu contează foarte mult. Această percepţie este greşită. De-a lungul carierei educaţionale a copilului, ceea ce faceţi şi ceea ce nu faceţi au un impact deosebit asupra modului în care copilul îşi conştientizează potenţialul la activităţile şcolare şi cele extracurriculare. Mulţi părinţi cred încă şi astăzi că responsabilitatea de a educa este a şcolii şi nu a lor. Totuşi, în secolul XXI este recunoscut faptul că educaţia copiilor se intensifcă atunci când există un parteneriat între familie şi şcoală. Această carte se referă la modul în care părinţii pot maximiza contribuţia lor la educaţia propriilor copii. Michael E. Bernard
Cuprins:
Introducere Părinţii au un rol important: ei fac diferenţa
Capitolul 1. Informaţii actualizate pentru părinţi: performanţa şcolară sub nivelul potenţialului copilului
Părinţii au un rol important în educarea copiilor: ei fac diferenţa Această carte este scrisă pentru părinţii copiilor de toate vârstele şi transmite un mesaj foarte simplu, pe care l-am transpus în mai multe cuvinte şi imagini. Mesajul este acesta: părinţii au o contribuţie covârşitoare la performanţele copiilor lor. Această carte se referă la tot ceea ce trebuie să ştiţi ca să fiţi un părinte bun, să cunoaşteţi nevoile copiilor şi ce înseamnă performanţa şcolară, pentru a vă putea ajuta copiii.
Dacă aveţi un copil care este în regres la şcoală sau dacă vreţi să exceleze, modul în care acţionaţi în aceste sensuri are o mare infuenţă. Acest subiect trebuie discutat în mod sistematic pentru că, uneori, mai ales atunci când copiii ajung la adolescenţă, avem impresia că părerea noastră nu contează foarte mult. Această percepţie este greşită. De-a lungul carierei educaţionale a copilului, ceea ce faceţi şi ceea ce nu faceţi au un impact deosebit asupra modului în care copilul îşi conştientizează potenţialul la activităţile şcolare şi cele extracurriculare. Mulţi părinţi cred încă şi astăzi că responsabilitatea de a educa este a şcolii şi nu a lor. Totuşi, în secolul XXI este recunoscut faptul că educaţia copiilor se intensifcă atunci când există un parteneriat între familie şi şcoală. Această carte se referă la modul în care părinţii pot maximiza contribuţia lor la educaţia propriilor copii. Michael E. Bernard
Cuprins:
Introducere Părinţii au un rol important: ei fac diferenţa
Capitolul 1. Informaţii actualizate pentru părinţi: performanţa şcolară sub nivelul potenţialului copilului
Capitolul 2. SOS părinţi – copii: soluţii imediate pentru copiii cu performanţă sub nivelul potenţialului
Capitolul 3. Stiluri parentale mai puţin adecvate
Capitolul 4. Cele mai bune metode parentale pentru obţinerea performanţelor școlare
Capitolul 5. Cum pot profesorii de astăzi să sprijine performanţele copiilor
Capitolul 6. Obiceiuri mentale necesare obţinerii performanţei: cunoaşterea obiceiurilor mentale ale propriului copil
Capitolul 7. Destinaţia performanţă: ajutăţi-vă copilul „să prindă autobuzul potrivit”
Capitolul 8. Cum infuențează motivaţia şi ambiţia interesele copilului
Capitolul 9. Cum pot contribui trăsăturile de personalitate la performanţe sub nivelul potenţialului copilului
Capitolul 10. Funcţionarea creierului copilului și performanţa sub nivelul potenţialului
Capitolul 11. Rezolvarea adecvată a temelor pentru acasă
Capitolul 12. Tutoriatul creşte performanţa şcolară
Capitolul 13. Cum ajutăm copilul să nu mai amâne sarcinile şcolare
Bibliografe
Bibliografe suplimentară
Despre autor
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu