28/01/2023

MANAGEMENTUL COMUNICARII IN SITUATII DE CRIZA

Autor: Viorel Mihaila
Editura Universitara
Colectia Sociologie si stiintele comunicarii
An aparitie : 2019
Editia I
ISBN 978-606-28-0858-7
Nr pagini : 152
Format 130 x 200
Pretul la data postarii : 25 lei la Editura, 21,25 lei la delfin,
Disponibilitate BCU
pdf aici



Descrierea editurii:

        Continutul acestui manual este destinat studentilor care studiaza Managementul Crizelor in cadrul programelor de master. Modelele teoretice si optiunile practice ale diverselor scoli de gandire prezentate in text sunt urmaresc sa familiarizeze studentii cu domeniul managementului crizelor in general si cu gestionarea comunicarii in situatii de criza in special. Scopul urmarit este acela de a oferi cadrul informational in interiorul caruia studentii sa poata intelege dinamica organizationala in situatii de criza, sa analizeze modele de gestionare a crizelor dar si posibile directii de actiune pentru managementul comunicarii in situatii de criza concrete.

        Ca logica generala, lucrarea analizeaza pe scurt unele dintre principalele abordari din domeniile managementului strategic, comunicarii de masa, influentei sociale, analizei riscului, crize si managementul crizelor cu referiri ulterioare imediate la modele practice utilizate in prezent. Accentul a fost pus pe prezentarea unor solutii practice utilizate in domeniu si care au avantajul ca pot fi usor adaptate la realitatile organizationale contemporane.

        Diversele formate de analiza si de planificare prezentate pot fi usor adaptate pentru situatii concrete diverse, elaborarea unui draft pentru un plan de managementul crizei sau o strategie de comunicare.

Cuprins:

Management strategic şi planificare strategică  11
Planificarea bazată pe scenarii   23
Comunicare şi societate   29
Efectele mass media   45
Influenţa socială   56
Criza - definiţii, caracteristici   65
Riscul şi analiza riscului   76
Comunicarea de risc   84
Managementul problemelor  96
Modele de analiză a crizei  102
Planul de management al crizei  106
Strategii de comunicare  124
Evaluarea relaţiilor publice – noţiuni generale  133

Bibliografie  140 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu