Autor: Bob Wall
Editura Allfa
Colectia Stiinta succesului
An aparitie : 2010
Editia I
Editia originala: Working relationship : using emotional intelligence to enhance your effectiveness with others, 1999
Traducerea Radu Trif
ISBN 978-973-724-288-4
Nr pagini : 328
Format 130 x 200
Anticariat
Pretul la data postarii : 29 lei la psihoshop,
Disponibilitate BCU
Descrierea editurii:
Desi a fi istet si priceput in ceea ce faci sunt doua elemente esentiale pentru atingerea succesului in afaceri, competentele emotionale sunt mult mai importante decat trainingul, IQ-ul si experienta tehnica in a determina cine obtine succes si cine esueaza in plan profesional.
Elogiata de Soundview ca fiind "una dintre cele mai bune treizeci de carti ale anului in domeniul afacerilor", prima editie a cartii Secretul succesului la birou a stabilit standardul pentru gestionarea eficienta a conflictelor profesionale si dezvoltarea spiritului de echipa, explicand totodata cum trebuie sa procedam la serviciu pentru ca sa stabilim relatii colegiale nu numai cu prietenii, ci si cu dusmanii.
Editia de fata, imbunatatita, ne propune:
• strategii-cheie de comunicare pentru extinderea sferei de influenta organizationala si cultivarea unei retele de relatii profesionale care poate fi angrenata in indeplinirea sarcinilor de serviciu,• indrumari specifice pentru obtinerea de feedback de la colegi, subalterni si sefi, inclusiv exemple care ilustreaza ce sa spuneti, cum sa va comportati si cand sa treceti de la dialog la actiune,• mai mult de treizeci de exercitii tematice, inclusiv exercitii despre EQ, plus numeroase studii de caz si instrumente de lucru care ilustreaza cum putem face fata situatiilor dificile sau disutiilor pe care nu le puteti evita.
Bob Wall este consultant in domeniul managementului afacerilor. Este specializat in evaluarea organizatiilor, planificarea strategica si dezvoltarea spiritului de lider si de munca in echipa.
Cuprins:
Lista exerciţiilor şi a instrumentelor de lucru 9
Introducere la ediţia revizuită 11
Prefaţă 13
Mulţumiri 20
Despre autor 22
Prima parte. Inteligenţa emoţională şi relaţiile profesionale 23
1 Colaborarea 25
2 Puterea minţii nu este o garanţie suficientă pentru obţinerea succesului 38
Partea a doua. Provocările personale ale relaţiilor profesionale 67
3 Colaborarea cu prietenii şi colegii 69
4 Gestionarea conflictelor: o provocare 94
5 Când comportamentul nu este pe măsura bunelor intenţii 114
6 Când sunteţi cel mai mare duşman al propriei persoane 133
Partea a treia. Clarificarea conceptului de dezvoltare a spiritului de echipă 159
7 Formarea echipelor de muncă şi profesionalizarea conflictelor 161
8 Participarea la adoptarea deciziilor 191
Partea a patra. Dezvoltarea influenţei şi transformarea obiectivelor în realitate 221
9 Inteligenţa emoţională: o privire de ansamblu 223
10 Pregătirea pentru conversaţiile dificile 231
11 Dirijarea conversaţiei către abordarea problemelor profesionale 262
Partea a cincea Munca, viaţa şi împlinirea personală 291
12 A trăi la înălţimea aspiraţiilor 293
13 Aprofundarea relaţiilor personale 306
Note 327
Index 330
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu