Editura Floare de iris
An aparitie : 2013, 2021
Editia a II-a extinsa
ISBN 978-606-9068-47-2
Nr pagini : 448
Format 155 x 215
Pretul la data postarii : 97 lei la Editura,95 lei la libris
Descrierea editurii:
Această carte îți va fi ghid, o călăuză de drum lung, prin tainele psihologice și practice ale comunicării umane. Ține acest ghid aproape. Vei găsi în el răspuns la aproape fiecare problemă de comunicare profesională (memoratorul Soluții-Probleme din anexa cărții stă mărturie în acest sens). Folosește cu grijă și responsabilitate aceste unelte de schimbare personală și relațională. Te vor ajuta să devii un om mai bun și să îți accelerezi evoluția profesională.
Ediția a doua a cărții de față apare la 8 ani după prima ediție, are un număr de pagini dublu, un bagaj de exemple net superior și o bază științifică mult mai amplă. Fiecare dintre cele 120 de soluții de comunicare a fost aleasă pe baza unui criteriu simplu: aplicabilitate imediată.
Partea I conține cele 6 „principii 1%” în influențare, care se aplică în primul rând la dialogurile tipice de vânzări, negocieri, delegare sau mentorat. Ele reprezintă de fapt convingeri ale maeștrilor persuasiunii și stau la baza învățării de abilități practice de influențare.
În partea a II–a, descoperi cele 6 abilități pe care merită să le exersezi iar și iar, dacă vrei să devii din ce în ce mai convingător. Cele 6 abilități reprezintă obiceiuri de comunicare ce măresc puterea de convingere în afaceri, în relațiile sociale și în viața personală.
Partea a III-a este despre momente cheie în influențare. Aceste momente cheie sunt descrise în detaliu astfel încât să poți cunoaște și micile elemente de finețe care aduc maximum de efect cu minimum de efort. Astfel, rezultatul obținut va fi persuasiunea elegantă, adică acea formă de convingere în care toate lucrurile par să funcționeze natural și plăcut pentru toți partenerii implicați în dialog.
Andy Szekely inovează de 22 de ani în piaţa de training şi coaching din România ca antreprenor, autor şi speaker. El este speakerul român care a vorbit pe aceeași scenă cu cei mai mulți speakeri de top mondial care au vizitat România. (Exemple: John Maxwell, Robin Sharma, Martin Lindstrom, Bob Proctor, Dr. John Gray, Brian Tracy, Dr. Oz.)
Cuprins:
Mărturii despre carte .11
Mărturii despre autor 14
Prefaţă la ediţia a doua .17
Cuvânt inainte .21
Introducere .25
Cum să prepari o prăjitură persuasivă 32
Partea I. Principiile 1% ale persuasiunii 41
Introducere la partea I: Ce este persuasiunea .43
Capitolul 1. Definiţia de lucru a persuasiunii 58
Capitolul 2. Principiile 1% în persuasiune .63
Capitolul 3. Primul principiu .69
Capitolul 4. Al doilea principiu .74
Capitolul 5. Al treilea principiu .78
Capitolul 6. Al patrulea principiu .84
Capitolul 7. Al cincilea principiu 90
Capitolul 8. Al şaselea principiu .94
Concluzie la partea I :Principiile 1% in persuasiune 101
Partea a II-a. Cele 6 abilităţi cheie ale comunicării 105
Capitolul 9. Introducere la partea a II-a
Cei „6 A" ai abilităţilor de persuasiune 107
Capitolul 10. Primul „A": Anticiparea 109
Capitolul 11. Porţile percepţiei 113
Capitolul 12. Cele 6 intrebări pentru procesul de anticipare .117
Capitolul 13. Flexibilitatea emoţională .126
Capitolul 14. Al doilea „A": Acuitatea .139
Capitolul 15. Starea de prezenţă .145
Capitolul 16. Cele 6 indicii pentru dezvoltarea acuităţii 149
Capitolul 17. Arta „Spovestirii" .160
Capitolul 18. 6 oameni cheie în deciziile de grup 167
Capitolul 19. Al treilea „A": Armonizarea 175
Capitolul 20. Cele 6 mini-tehnici de armonizare 180
Neuronii oglindă 186
Practici pentru cele 6 mini-tehnici de armonizare 195
Studiu de caz - Influenţarea grupurilor .198
Capitolul 21. Cel mai înalt nivel de armonizare 204
Capitolul 22. Întrebarea intrebărilor 209
Capitolul 23. În afară de Bani, oamenii vor B.O.N.U.S. 214
Capitolul 24. Al patrulea „A": Argumentarea 221
Capitolul 25. Declanşatori motivaţionali 227
Capitolul 26. Modelul jurnalistic de comunicare 231
Capitolul 27. Modelul NARATIV de comunicare 235
Capitolul 28. Al cincilea „A": Analiza 245
Capitolul 29. Negociază cu CAP 248
Capitolul 30. Manualul profesionistului: 6 liste 253
Capitolul 31. Al şaselea „A": Amplificarea (Sinergia) 263
Capitolul 32. Amplifică-ţi competenţele cu formula măiestriei .267
METODA: Strategia delta 269
MOTIVAŢIA: Vizualizează ce te motivează 273
MENTALITATEA: Focus pe progres 278
MOBILIZAREA: Poziţia de putere 282
MEMBRII: Echipa de suport (Sistemul „Plus, Minus, Egal") 285
MEDIUL: Contextul inevitabil 287
Studiu de caz 289
Capitolul 33. Curba sigmoidă 292
Concluzie la partea a II-a Harta abilităţilor de persuasiune 305
Partea a III-a. Momentul TO şi cele 6 momente cheie 311
Introducere la partea a III-a Cum se dă ora exactă în persuasiune 313
Momentul TO - Punctele de contact 318
Capitolul 34. Primul moment cheie: Prima impresie 332
CapitoluI 35. Al doilea moment cheie: Credibilizarea instantanee 339
Capitolul 36. Al treilea moment cheie: Ghidarea spre rezultat 357
Capitolul 37. Al patrulea moment cheie: Recadrarea 363
Capitolul 38. Roata recadrării 368
Recadrarea conversatională în 3 paşi 376
Capitolul 39. Al cincilea moment cheie: Închiderea persuasiva 379
Capitolul 40. Al şaselea moment cheie: Recomandările spontane 391
Concluzie la partea a III-a 397
Harta celor 42 de comportamente cheie 397
Harta completă a persuasiunii 400
Resurse .408
20 de Concepte fundamentale în persuasiune in cartea de fată 415
Multumiri 418
Prefată la editia viitoare 420
Bibliografie selectivă 422
Notele autorului . 423
Index 436
Paşii următori 440
Influentare cu integritate: prezentare tip Keynote 441
Despre autor 447
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu