29/01/2023

COMUNICA, INFLUENTEAZA, CONVINGE. 120 de solutii de comunicare cu impact in vanzari, negocieri si leadership


Autor: Andy Szekely
Editura Floare de iris
An aparitie : 2013, 2021
Editia a II-a extinsa
ISBN 978-606-9068-47-2
Nr pagini : 448
Format 155 x 215
Pretul la data postarii : 97 lei la Editura,95 lei la libris



Descrierea editurii:

        Această carte îți va fi ghid, o călăuză de drum lung, prin tainele psihologice și practice ale comunicării umane. Ține acest ghid aproape. Vei găsi în el răspuns la aproape fiecare problemă de comunicare profesională (memoratorul Soluții-Probleme din anexa cărții stă mărturie în acest sens). Folosește cu grijă și responsabilitate aceste unelte de schimbare personală și relațională. Te vor ajuta să devii un om mai bun și să îți accelerezi evoluția profesională.

        Ediția a doua a cărții de față apare la 8 ani după prima ediție, are un număr de pagini dublu, un bagaj de exemple net superior și o bază științifică mult mai amplă. Fiecare dintre cele 120 de soluții de comunicare a fost aleasă pe baza unui criteriu simplu: aplicabilitate imediată.

        Partea I conține cele 6 „principii 1%” în influențare, care se aplică în primul rând la dialogurile tipice de vânzări, negocieri, delegare sau mentorat. Ele reprezintă de fapt convingeri ale maeștrilor persuasiunii și stau la baza învățării de abilități practice de influențare.
        În partea a II–a, descoperi cele 6 abilități pe care merită să le exersezi iar și iar, dacă vrei să devii din ce în ce mai convingător. Cele 6 abilități reprezintă obiceiuri de comunicare ce măresc puterea de convingere în afaceri, în relațiile sociale și în viața personală.
        Partea a III-a este despre momente cheie în influențare. Aceste momente cheie sunt descrise în detaliu astfel încât să poți cunoaște și micile elemente de finețe care aduc maximum de efect cu minimum de efort. Astfel, rezultatul obținut va fi persuasiunea elegantă, adică acea formă de convingere în care toate lucrurile par să funcționeze natural și plăcut pentru toți partenerii implicați în dialog.

        Andy Szekely inovează de 22 de ani în piaţa de training şi coaching din România ca antreprenor, autor şi speaker. El este speakerul român care a vorbit pe aceeași scenă cu cei mai mulți speakeri de top mondial care au vizitat România. (Exemple: John Maxwell, Robin Sharma, Martin Lindstrom, Bob Proctor, Dr. John Gray, Brian Tracy, Dr. Oz.) 

Cuprins:

Mărturii despre carte .11 
Mărturii despre autor  14 
Prefaţă la ediţia a doua .17 
Cuvânt inainte .21 
Introducere .25 
Cum să prepari o prăjitură persuasivă  32 

Partea I. Principiile 1% ale persuasiunii  41 
Introducere la partea I: Ce este persuasiunea .43 
Capitolul 1. Definiţia de lucru a persuasiunii   58 
Capitolul 2. Principiile 1% în persuasiune .63 
Capitolul 3. Primul principiu .69 
Capitolul 4. Al doilea principiu .74 
Capitolul 5. Al treilea principiu .78 
Capitolul 6. Al patrulea principiu .84 
Capitolul 7. Al cincilea principiu   90 
Capitolul 8. Al şaselea principiu .94 
Concluzie la partea I :Principiile 1% in persuasiune 101 

Partea a II-a. Cele 6 abilităţi cheie ale comunicării  105 
Capitolul 9. Introducere la partea a II-a 
Cei „6 A" ai abilităţilor de persuasiune 107 
Capitolul 10. Primul „A": Anticiparea 109 
Capitolul 11. Porţile percepţiei 113 
Capitolul 12. Cele 6 intrebări pentru procesul de anticipare .117 
Capitolul 13. Flexibilitatea emoţională .126 
Capitolul 14. Al doilea „A": Acuitatea .139 
Capitolul 15. Starea de prezenţă .145 
Capitolul 16. Cele 6 indicii pentru dezvoltarea acuităţii   149 
Capitolul 17. Arta „Spovestirii" .160 
Capitolul 18. 6 oameni cheie în deciziile de grup  167 
Capitolul 19. Al treilea „A": Armonizarea  175 
Capitolul 20. Cele 6 mini-tehnici de armonizare   180 
Neuronii oglindă  186 
Practici pentru cele 6 mini-tehnici de armonizare  195 
Studiu de caz - Influenţarea grupurilor .198 
Capitolul 21. Cel mai înalt nivel de armonizare  204 
Capitolul 22. Întrebarea intrebărilor  209
Capitolul 23. În afară de Bani, oamenii vor B.O.N.U.S.   214 
Capitolul 24. Al patrulea „A": Argumentarea  221 
Capitolul 25. Declanşatori motivaţionali  227 
Capitolul 26. Modelul jurnalistic de comunicare  231 
Capitolul 27. Modelul NARATIV de comunicare 235 
Capitolul 28. Al cincilea „A": Analiza   245 
Capitolul 29. Negociază cu CAP   248 
Capitolul 30. Manualul profesionistului: 6 liste   253 
Capitolul 31. Al şaselea „A": Amplificarea (Sinergia)  263 
Capitolul 32. Amplifică-ţi competenţele cu formula măiestriei .267 
METODA: Strategia delta  269 
MOTIVAŢIA: Vizualizează ce te motivează  273 
MENTALITATEA: Focus pe progres   278 
MOBILIZAREA: Poziţia de putere   282 
MEMBRII: Echipa de suport (Sistemul „Plus, Minus, Egal")  285 
MEDIUL: Contextul inevitabil  287 
Studiu de caz   289 
Capitolul 33. Curba sigmoidă   292 
Concluzie la partea a II-a Harta abilităţilor de persuasiune 305 

Partea a III-a.  Momentul TO şi cele 6 momente cheie  311 
Introducere la partea a III-a Cum se dă ora exactă în persuasiune 313 
Momentul TO - Punctele de contact 318 
Capitolul 34. Primul moment cheie: Prima impresie 332 
CapitoluI 35. Al doilea moment cheie: Credibilizarea instantanee  339 
Capitolul 36. Al treilea moment cheie: Ghidarea spre rezultat  357 
Capitolul 37. Al patrulea moment cheie: Recadrarea  363 
Capitolul 38. Roata recadrării  368 
Recadrarea conversatională în 3 paşi  376 
Capitolul 39. Al cincilea moment cheie: Închiderea persuasiva  379 
Capitolul 40. Al şaselea moment cheie: Recomandările spontane  391 
Concluzie la partea a III-a  397 
Harta celor 42 de comportamente cheie  397 
Harta completă a persuasiunii   400 
Resurse .408 
20 de Concepte fundamentale în persuasiune in cartea de fată  415 

Multumiri 418 
Prefată la editia viitoare 420 
Bibliografie selectivă 422 
Notele autorului . 423 
Index 436 
Paşii următori 440 
Influentare cu integritate: prezentare tip Keynote  441 
Despre autor 447 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu