Autor: Ion Chiciudean, Valeriu Tones
Editura Comunicare.ro
Colectia Cursuri universitare
An aparitie : 2002, 2010
Editia a II-a
ISBN 978-973-711-261-3
Nr pagini : 216
Format 130 x 200
Anticariat
Pretul la data postarii : 10 lei la galeriile cismigiu, 10 - 20 lei pe okazii,
Disponibilitate BCU
Descrierea editurii:
Cartea Gestionarea crizelor de imagine contine atat abordari teoretice pentru familiarizarea studentilor cu sistemul notional si cu metodele de lucru pentru gestionarea crizelor, cat si abordari metodologice care au ca scop formarea deprinderilor si abilitatilor necesare rezolvarii eficiente a problemelor specifice acestui domeniu. Bibliografia de la sfarsitul fiecarui capitol ofera cititorilor, alaturi de continuturi teoretice consistente, si elemente importante din problematica crizelor, bazandu-se pe experienta teoreticienilor si practicienilor consacrati. Volumul se adreseaza, in primul rand, studentilor din invatamantul universitar si masteral interesati de tema crizelor de imagine, insa el poate constitui un instrument util pentru structurile de relatii publice din toate tipurile de organizatii.
Cuprins:
Introducere / 7
CAPITOLUL 1. Imaginea organizatiilor / 9
CAPITOLUL 2. Gestionarea imaginii organizatiei / 29
CAPITOLUL 3. Tipuri de crize / 45
CAPITOLUL 4. Criza organizatională / 58
CAPITOLUL 5. Criza de comunicare / 103
CAPITOLUL 6. Criza mediatică / 119
CAPITOLUL 7. Criza de imagine / 138
CAPITOLUL 8. Analiza crizei de imagine / 170
CAPITOLUL 9. Tehnici de rezolvare a crizelor de imagine / 182
CAPITOLUL 10. Comunicarea in sItuaţii de criză. Ghid practic /203
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu