Autor: Dominique Berthod, Andree Plot
Editura Antet
An aparitie : 1998, 2003
Editia a II-a
Editia originala: Maîtriser ses écrits professionnels
Traducerea Aurelia Persinaru, Teodor Atanasiu
ISBN 973-9241-71-9
Nr pagini : 134
Format 130 x 200
Anticariat
Pretul la data postarii : 6-8 lei pe okazii, 15 lei la printrecarti,
Disponibilitate BCU (ed.1998)
pdf aici
Descrierea editurii:
Inevitabil, viata te obliga sa porti tot felul de corespondente: cu persoana iubita, cu prietenii, cu sefii, cu autoritatile. Cum poti face asa incat sa-si insuseasca punctul tau de vedere? Asa incat iubitul/iubita sa se indragosteasca de tine si mai mult citindu-ti scrisorile, seful sa-ti aprecieze rapoartele, iar partenerii de afaceri sa se lase convinsi de propunerile tale? Vei afla totul din aceasta carte.
Cuprins:
Prefaţă 5
Introducere 7
Prima parte SCRISOAREA ŞI MULTIPLELE SALE DIMENSIUNI 11
Capitolul I Scrisoarea şi mediul ei ambiant 12
• O comunicare indirecta, mediată • O activitate care nu este de la sine inţeleasă • Ce Inseamnă să scrii bine când lucrezi Intr-o firmă? • Scrisoarea şi alte scrieri • Elementele specifice unei scrisori • Ce particularităţi se mai pot distinge? • Probleme.
Capitolul II Scrisorile dumneavoastră: cum să le imbunătătiti? 23
• Cele trei abordări strategice • Iniţierea unei analize în 7 etape
Partea a doua DIVERSE SITUAŢII CAND AVEŢI CEVA DE SCRIS 37
Capitolul I Să ne luăm avânt inainte de a prinde şoarecele 38
• Transmiterea unor informaţii ce rezultă dintr-un contract. •Transmiterea unor informatii unui alt serviciu al societăţii dv • Trimiteti o convocare pentru viitorul Comitet Director • Răspundeti la o solicitare de informatii.
Capitolul II Structurati ca să informati mai bine 57
• Exprimarea mai multor idei intr-o scrisoare • Expuneţi intotdeauna mai multe idei şi articulaţi explicaţiile • Trebuie să răspundeţi în orice situaţie
Capitolul III Verificati lizibilitatea pentru a asigura calitatea lui 74
• Transmiterea unor informaţii tehnice • ImpuIsionarea cititorului dv. • Cum să propuneţi serviciile unui manager general • Informarea unui membru că a fost radiat
Capitolul IV Punerea in pagină: arta imbinării esteticului cu eficienta 98
• Trebuie respectate trei legi • Nu creaţi ucigănd • Legea I: accesul la sens • Legea a II-a: accesul la spaţiu • Legea a III-a: accesul la imaginaţie
Concluzie 109
Anexe - Istoria al cărei erou sunteţi (caz practic + corectat) 110
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu